1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 3: Drake’s Deception

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 9 dec 2010.

  1. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten naar deel 3. Ik speel vooral Arena, speelt echt super. Wel nog wat bugs, ik ben nu bij level 11. De wapens klinken ing al vele malen beter. Degene die Uncharted persee met muis en toetsenbord speelt is een waas, UC is speciaal ontwikkeld om met een pad te spelen, en dat seeptl ngo het soepelst ook, of je kan het gewoon niet.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan heb je niet veel games op console gespeelt.
    Maar Uncharted is dan eigenlijk ook geen shooter; het is een adventure game.

    Mee eens. Ik speel Uncharted in principe puur voor de SP; die is echt geweldig goed. De MP speel ik eigenlijk bijna nooit, ondanks dat ie best goed is...het gaat alleen inderdaad wel een stuk langzamer dan de gemiddelde FPS.

    Dat geldt dan voor de meeste games als je het zo doet....:confused:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sure, maar de meeste games krijgen niet zoveel lof als Uncharted 2. Ik wil alleen maar aangeven dat die game qua gameplay helemaal niet zo speciaal is als men je wilt laten geloven. Gears is imo gewoon qua gameplay beter. Daar kun je de graphics,sfeer etc weghalen en je houdt nog steeds een goede shooter over.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gears is strakker qua aim en heeft een beter coversysteem maar de bewegingsvrijheid en melee vind ik in UC beter.

    Je moet UC ook niet te hard vergelijken met de echte gefocuste shooters.

    Je moet het meer zien als een allround MP actiegame. Net zoals je bijv Saints Row of GTA online zou spelen om wat te knallen, klimmen en meppen.

    UC is geen E-sports achtige super competititieve shooter maar gewoon een degelijke MP voor een 3rd person actie adventure. Het moet juist leuk zijn door de dingen die het anders doet en niet afgerekend worden op de shooter eigenschappen.

    qua shooter gameplay kan het toch niet op tegen Killzone, Socom , CoD of BFBC
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel het ook voor de dingen die het anders doet. Geweldige avonturen.
    Maar ik zie niet waarom het niet afgerekend mag worden op de shooter eigenschappen omdat je ~70% van de tijd toch echt aan het schieten bent. Behoorlijk groot onderdeel van de game, en bij zo een big budget game als deze moet dat gewoon tip top in orde zijn. No excuses. Vooral bij een 3e deel moet je dat toch echt inmiddels in orde hebben.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Jij vind het niet goed, prima, maar ik zie dat toch echt anders.

    Ik zie Uncharted als een adventure game...waarin inderdaad veel geschoten moet worden. Net als bij Tomb Raider......of zelfs Super Mario Bros als je dat bloempje eenmaal te pakken hebt.:+

    Maar het is geen echte 100% shooter game als Gears, en al helemaal geen FPS als call of Duty. Daarmee moet je het ook niet vergelijken.

    Dat is appels/peren.

    De gameplay van Uncharted heeft gelukkig iets van zichzelf. Houden zo.
    We hebben al genoeg games die elkaar nadoen.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik snap dat niet. :confused: Wat maakt het uit dat het niet 100% shooter is? Die gedeeltes wat wél shooter stukken zijn wil je toch zo goed mogelijk in orde hebben? Wat maakt het dan uit of je daarna een berg gaat beklimmen?

    Of ben ik zo vreemd dat ik games op álle vlakken zo goed mogelijk wil hebben? 8) Dat is niet elkaar nadoen en dat is niet appels met peren vergelijken. Dat is de game zo goed mogelijk willen hebben.

    Ik vergelijk het met Gears omdat ze beide hetzelfde perspectief hebben, wilt niet zeggen dat ik wil dat het dezelfde games worden.

    Ik vind het gewoon jammer dat het shooter gedeelte zo achter blijft bij de rest van de game. Als dat ook op hetzelfde niveau zou zitten, dán heb je pas een échte GOTY in huis.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Misschien erger ik me er minder aan.

    Ik vind UC nou ook weer niet zo enorm veel achterblijven bij Gears. Gears heeft als je inzoomt ook een vrij grove en lompe aim.

    Maar de wapens hebben daar inderdaad wel veel meer impact.

    Denk ook dat als de controls qua aim zo strak zouden zijn als laten we zeggen RSV in 3rd person cover de moeilijkheidsgraad een HEEEEEl stuk omhoog zou moeten :+
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het verschil is dat ik het prima vind zoals het is, en jij niet.:+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Beta is als het goed is nu voor iedereen open!
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Typisch weer PlayStation 3 dit.

    Eerst systeemupdate downloaden en installeren, daarna de beta downloaden en installeren vervolgens een update downloaden die mislukt omdat ik opeens van PSN wordt gegooid. Daarna kon ik de beta opstarten zonder update, maar lukte het connecten niet.

    Kut PlayStation :)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je mist niet veel. :p Paar matches gespeeld, en ik vind er nog steeds niet veel aan.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    geen enkele match gespeeld, na 10 minuten wachten was ik het al zat en heb hem eraf gegooid.

    't Gaat toch om de singleplayer voor mij bij Uncharted.
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt de multiplayer steeds beter worden anders.. nieuwe modes, zo een nieuwe map erbij, ziet er prachtig uit, is grappig en speelt lekker weg.

    Echter moet de lag verminderd worden en het moet je geen clip kosten voordat iemand dood is.. maar ik zie mezelf dit zeker wel spelen.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is ook erg leuk maar je moet het wel bekijken als een MP actie game en niet als een MP shooter. Dus gebruik maken van al je opties, klimmen, rollen, melee etc. Niet alleen cover en schieten, want dan ga je niet ver komen
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jammer dat ie zo ongeveer gelijk met Skyrim gaat uitkomen. Daarom wordt deze geen release aankoop, maar later voor mij ...
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854


    Zelfde als deel twee maar dan in het sneeuw en met een trein inplaats van vliegtuig! :+
    Heel stiekem toch een klein beetje jammer dat ik hem niet kan spelen nu ik geen PS3 meer heb. Naja, pech.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nice. Gelijk halen deze, zet ik m'n (gloednieuwe) PlayStation 3 toch nog eens aan :emo:
     

Deel Deze Pagina