Why...Waarom koop je in godsnaam dat ding dan? Ik heb gebruik de PS3 voornamelijk als Blu-ray speler en zo nu en dan een game. Dat wist ik toen ik em kocht en dan ga ik dus ook niet klagen dat ik em te weinig gebruik.
Hoezo heb je geen PS3 meer? Je gaat hem toch niet wegdoen als je weet dat Uncharted 3 in aantocht is Persoonlijk vind ik Uncharted 10 klassen beter dan alle spellen die op de 360 komen. Zelfs Gears of War 3 sla ik over. Op beide consoles is het kommer en kwel qua exclusives, maar Uncharted maakt dat weer goed. En PS3 krijgt de ICO/Shadow of the Colossus collection. En later The Last Guardian. Kijk ik ook ontzettend naar uit.
Same here, daarom 2e hands een ps3 gekocht om de uncharted reeks te kunnen spelen. En later bleek Infamous (2) ook nog eens bere goed te zijn. Blu-ray gebruik ik nooit ... Ga deze niet op de release halen alleen, Skyrim he
Voor Uncharted. Meer niet eigenlijk. Blu-rays heb ik niet, koop ik ook niet Natuurlijk wist ik dat, maar ik had nog steeds de stille hoop dat Sony een fatsoenlijke controller zou uitbrengen + wat toffe games Uiteraard al gespeeld
Controller = PS3 Pro ding of zo. "360 controller". En toffe games zijn er uiteraard genoeg. Aantal op PSN en alle (meer dan genoeg) exclusives van de PS3.
Explorer edition nog ergens voor een "redelijke" prijs gespot? Kan hem nog niet echt vinden bij de meeste websites. Ze mogen wel eens opschieten.
Uncharted 3 is een van de games waar ik het meeste naar uitkijk dit jaar. Ben vandaag weer opnieuw begonnen met deel 2 en het is en blijft echt een top serie!
Heb m nu zelf ook gedownload en is wel een dynamische. Damn Uncharted is echt te vet, maar ook Halo Anniversary en Skyrim komen rond die tijd..
Hmm, vreemd dan. Bij mij is die echt niet dynamisch. Uncharted is voor mij wel een klasse apart. Die komt voor andere spellen.
....je twijfelde!??!!? Dit wordt een day-1 aankoop. Ik heb nog geen preorder gedaan, maar ga dat 1 dezer dagen wel doen (effe afwachten welke de goedkoopste zal zijn; prijzen dalen vaak nog van pre-orders). Die PU abo is een mooie prijs, maar je krijgt zeer waarschijnlijk een promo...in ieder geval de game zonder boekje. Voor datzelfde geld kun je de game zelf ook bestellen. Tuurlijk, je mist dan de PU nummers, maar dat blad is IMO erg achteruit gegaan de laatste jaren.....
De PU is kut. Maar als ik het gratis bij de game kan krijgen. En ik twijfel nog steeds. Zoals ik eerder heb gezegd vind ik Uncharted niet zó geweldig als anderen. Een ad van 30 seconden hyped je dan toch wel weer. Ik kijk wel...
Ik heb hem gewoon met een PU abo genomen. 45 euro voor én een fucking vet spel, en nog een jaar een leuk blaadje er bij, dat sla ik niet af . De PU is inderdaad achteruit gegaan, maar daar heb ik niet zo'n probleem mee. Ik lees het toch wel. En dat het boekje er niet bij zit kan me ook niet zo veel schelen, het gaat toch om het spel, niet? Heeft iemand enig idee of ik het spel dan op/na de release krijg toegestuurd, of een week eerder samen met de PU of zo?
Ik heb ook van de PU aktie gebruik gemaakt en in de voorwaarden staat dat je het spel binnen 4 kan verwachten.