1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 4: A Thief's End

Discussie in 'Games' gestart door Stantana, 15 nov 2013.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hype komt nog wel.. Maar game is voor mij sowieso Day One.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Bij mij sowieso geen enkele hype voor de game, maar dat komt voornamelijk omdat ik de voorgaande Uncharted games ook niet heel bijzonder vond.

Ik ben meer hyped om straks No Man's Sky te spelen, en Dirt, Ratchet, etc etc.

AnubisNefer en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Niet? Ow ik heb er echt zin in. :D

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Yeah NMS, kan niet wachten.. En R@C ben ik nu mee bezig. Echt super gaaf..

Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    No Man's Sky komt er dag 1, en DIRT koop ik denk ik ook nog wel in de komende 2 maanden (is hier goedkoper dan in NL denk ik), maar Ratchet zal nog even moeten wachten, want thuis ligt er ook nog een flinke backlog op me te wachten (MGS5, Arkham Knight, Witcher 3, etcetc), dus ik moet een klein beetje inperken de komende tijd met aankopen, want als ik de helft niet speel dan is het ook zonde.

Ik denk trouwens wel dat ik uiteindelijk Uncharted eens koop, maar dan wanneer ie rond de 20 euro hangt. Dan geef ik de serie wel weer even een kansje. :thumbs:

Allereerst, na Arkham, Witcher en MGS5, zal Bloodborne GOTY aangeschaft worden denk ik...

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ook mensen hier die de multiplayer gaan spelen? Of vooral voor de singleplayer? Want de mp beta heeft me echt enorm verrast, voelde een beetje als Gears of War voor de PS4. Alleen dan meer avontuur en minder gore.

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Misschien wel.. Nog geen idee. Ik ben normaal niet zo van het MP'en buiten coop. Maar dat is meer vanwege het enorme snelle rennen en vliegen. Als het een wat rustiger MP is dan is het prima voor mij.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel eerst DS3 uit. Als dat lukt tenminste :D Overigens gaan er geruchten dat de street date gebroken is en dat er al copys in het rond gaan ...

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom heeft amazon mijne nog niet verstuurd gvd

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hier ook niet aanwezig, de hype. Heb hem niet eens in de pre order staan.

Ik vis hem wel van marktplaats voor rond de 35/40 euro. Genoeg mensen die hem snel kwijt willen.

Rienbu vindt dit leuk.
  11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hoop echt dat dit de single player ervaring word waar ik op wacht sinds TLOU. Heb ondertussen zoveel andere games gespeeld maar geen een die zo blijft hangen. Ja, souls games maar dat zijn niet echt de SP's die ik bedoel :p de kleinere en meer gestroomlijnde SP's.
    QB was cool. Maar een aantal weken na release ben ik de game alweer helemaal vergeten. Verder is het mager naar mijn mening. Te veel open wereld, te veel opvul quests en te weinig verhaal.

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Same over here. Ik wacht even.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hoop dat de game eerder gedropt word.

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben nog halverwege The Witcher 2 en heb deel 3 ook nog liggen. ;-)

Tevens heb ik Destiny weer opgepakt en Quantum Break is idd net zoals Chinees eten. Het was heerlijk, maar een paar uur later is het net alsof je niet hebt gegeten.

Mirror's Edge Catalyst ben ik zelfs meer hyped voor daar de bèta voor mij echt heerlijk soepel speelde.

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hahaha dat voorbeeld met Chinees eten.. Goed gezegd man. Ga ik onthouden.

Ja, mijn vriendin en ik zitten er ook al vaker aan te denken om Destiny weer eens op te starten. De hoogtijden van Destiny zijn voor mij nog steeds de leukste tijden van deze generatie consoles. Ondanks de herhaling.

Mirrors Edge 1 was echt een verrassing destijds. Gameplay, gfx en de soundtrack waren echt geweldig. Dropte destijds volgens mij met Dead Space en Skate 1 was ook ergens rond die tijd.
    3 toppers uitgegeven door EA in een zeer korte tijd. Hoop dat ze skate gaan rebooten ofzo. Mis die game (met name deel 1)

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is het aan te raden de eerste drie delen te spelen? Heb deel 1 uitgespeeld, deel 2 half en deel 3 niet. Maar om nou de games nog te gaan spelen zou ook zo geforceerd aanvoelen. En wil gewoon graag met deel 4 beginnen. Mis ik dan heel veel?

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Natuurlijk kun je zonder de eerste drie, maar het maakt het wel leuker denk ik.

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hoe dan? Je mist best veel van het verhaal

19. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Gewoon playthroughs kijken op youtube. Kan je ook stukken skippen

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk dat het verhaal wel redelijk op zichzelf staand is al zul je ongetwijfeld veel referenties/inside jokes missen als je niet alle delen gespeeld hebt

Moeten vanaf nu trouwens een beetje oppassen om geen spoilers tegen te komen

Deel Deze Pagina