Ik had wel verwacht dat Uncharted 4 zo goed zou scoren. Maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Game journalisten zijn in deze gen een stuk kritischer geworden imo.
Weet iemand ongeveer hoeveel uur het kost om Uncharted uit te spelen?(Jullie hebben de nog niet gespeeld ofc, maar hebben wss wel de eerdere Uncharted's gespeeld.) Als het niet zo lang is wil ik hier geen 60 euro aan geven, dan ga ik wel wachten totdat het iets goedkoper is
Als je met je vriendin naar de bios gaat ben je ook zo €60 kwijt. Dus €60 voor een SP game van 10-15u moet gewoon kunnen. En als de MP net zo goed is als de MP uit Uncharted 2... ga je er zeker meer uren instoppen.
Deeltje 3 overgeslagen. Deel 4: count me in. Holy damn, wat ziet dat er goed uit (let vooral op die gezicht animaties!). Sony geeft me steeds meer redenen mijn PS4 voor spellen aan te zetten. I like it!
Ik ben iets jonger dan het gemiddelde hier haha, dus ja heb geen (bij)baantje oid. Zit alleen nog op school
Haha Ik ga vaak in de avond naar de bios. En 8 van de 10 keer heb ik dan nog niks gegeten. Dus ja, na de bios ga ik soms nog wat eten ja (en dan heb ik het niet over een kingdeal bij BK). Dan kom je al gauw uit op een bedrag +-€60. Waar het mij eigenlijk om ging is dat ik soms mensen zie klagen dat ze geen €60 willen uitgeven voor een SP game. Terwijl ik €60 voor 10uren vermaak persoonlijk niet echt duur vind. Maar goed, ieder zijn eigen mening uiteraard. Van studenten kan ik het wel begrijpen trouwens. Zou dan ook liever voor een MP game gaan ofzo. @Ferdi1984 bij bartsmit staat hetzelfde. Maar ik betwijfel of ze hem echt versturen. Heb hem zelf via de PS Store gepre-orderd. Dus ik wacht wel gewoon tot dinsdag. Ga niet het dubbele uitgeven om het spel een paar dagen eerder te spelen (hoe graag ik hem ook wil spelen).
Maar dat is NA de bios, staat buiten wat je betaald IN de bios. En van studenten is het ook niet te begrijpen; altijd klagen dat ze geen geld hebben, maar wel zowat 24/7 zuipen.
Het is trouwens bevestigd dat Allyourgames.nl het spel morgen gaat leveren. Iemand op budgetgaming heeft al een leverbevestiging gehad. Daarnaast hebben de reactieleden van psx-senxe.nl de webshop opgebeld en ook hun bevestigen het. Ik heb het spel zelf in de US Store gepreorderd. En cancelen kan niet meer, dus moet zelf tot dinsdag 06:00 wachten Maar als je Uncharted nog niet hebt gepreoderd en het spel morgen al wil spelen, dan zou ik hem bij Allyourgames.nl halen.
60 euro voor 1 maaltijd? Daar eet ik hier 4 dagen van, alle maaltijden (minstens 3 per dag) buiten de deur. Anyway, vandaag in Wanchai de Uncharted console gezien. Qua kleur mooi, qua opdruk weer niet echt. Wel weer te idioot voor woorden dat ze dan 500gb erin gooien, ipv 1tb.