Ja ik ook hoor. Nieuwe Radiohead songs aan, stikkie erbij en genieten met een glas koude limo. Fucking A.
Bij mij lag die ook net in de brievenbus toen ik thuis kwam van werk... Wil eerst nog even proberen om de dlc van Bloodborne uit te spelen voordat ik aan uncharted begin... Maar eerst even de zon in
Op marktplaats zag ik net een aantal exemplaren die te koop staan voor €75 en €85. Je moet wel heel wanhopig zijn om €75 of €85 uit te geven voor een spel die dinsdag uitkomt
Ondanks het weer toch al vast wat gespeeld Is echt een "ouderwetse" Uncharted tot nu toe. Speelt lekker soepel, de humor zit er aardig in en de graphics zijn echt niet normaal
Hier ook binnen van Allyourgames, idd besteld voor 18.00 uur. Grafisch een echte parel, speelt heerlijk soepel. Morgen weer verder.
Mensen. Vanaf het begin Tm de opening credits.. wowww. Wat geweldig en dan is t eigenlijk nog niet eens echt begonnen!! Bij welke chapter zijn jullie en noem je favoriet Tm nu op.
Waarschijnlijk zijn ze pas geldig als de game officieel uit is. Edit: ik blijf hier even uit het topic, want ik voel dat er veel spoilers aankomen.
Klopt en als je in je trophy list kijkt staat de game er ook niet tussen. Zal allemaal wel morgen/overmorgen komen
Ben nu zelf bij chpter 10 en het is echt zo goed allemaal Als het zo door gaat is er zelfs kans dat het UC2 van de troon stoot