1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 4: A Thief's End

Discussie in 'Games' gestart door Stantana, 15 nov 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, same here (nu op crushing).

@Tim; boss battles vallen altijd tegen in Uncharted games , wat dat betreft is het maar goed dat er maar 1 per game inzit.:+

2. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ik ook
    Maar wil eerst deel 2 en 3 uitspelen.
    Tegen die tijd is ie weer wat in prijs verlaagd

verstuurd via Tapatalk

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Chapter 11 :D

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe vinden jullie de mp?

5. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik Ben nu bij chapter 20. Alle chapters waren tot nu toe ERG goed. Maar ik vond chapter 19 jammer genoeg toch een stuk minder. Hoop dat de laagste 3 chapters weer goed zijn. Zoals het er nu naar uitziet ga ik hem meteen weer opnieuw spelen (op crushing). Heb ik met weinig andere Games. Meestal speel ik eerst iets anders voordat ik aan een 2e playthrough begin.

Maar Uncharted 4 is so damn good..dus een 2e playthrough gaat zeker niet vervelen :D

6. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    En uitgespeeld

Wow just fucking wow

Chapter 19 en het begin van chapter 20 vielen tegen. Maar de rest was top.

Het eind gevecht ziet er graphics-wise zo ongekend goed uit

Wel een beetje jammer dat het een QTE gevecht is

De Wow factor bij UC2 was groter (het verschil tussen UC1 en UC2 is ook immens groot) maar met deze Uncharted hebben ze ieder aspect verbeterd.
    En als totale plaatje voelt het gewoon aan als de beste Uncharted. Daarnaast hebben ze ook wat The Last of Us elementen aan de gameplay toegevoegd (wat imo alleen maar een pluspunt is).

Enige minpunt is voor mij de soundtrack !!! UC2 had een magistrale soundtrack, die na jaren nog steeds in mijn hoofd zit. Maar die van UC4 valt vies tegen.

Al bij al een waardige afsluiter voor de reeks. :D

Olijke Poffer en Rienbu vinden dit leuk.
  7. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Weet iemand hoe je gold coins In multiplayer kan krijgen.?ik wil wat characters kopen maar heb maar 200 coins gehad en de characters zijn 500.
    Of moet je dat met echt geld gaan kopen? :-/

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vanavond beginnend aan chapter 13.
    Game is grafisch echt top notch, er is volgens mij in zo een setting geen mooiere game op de consoles dan Uncharted.

De besturing met schieten is opzich ook wel lekker, en het ontdekken en klimmen absoluut.
    Afgezien van de omgevingen heb ik nu nog absoluut geen "Wow" factor bij Uncharted, dat komt misschien wel later in de game.

9. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik heb ook nog geen wow factor gehad. Ben nu in chapter 6 of 7..
    Komt erg traag op gang moet ik zeggen. Ik hoop dat het snel toffer word...

Mallakai vindt dit leuk.
  10. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.368
    Uitgespeeld =( Ga nog maar wat treasures zoeken nu. Of misschien toch die speed run trophy, of uitspelen op Crushing. Heb er in totaal iets van 16 uur over gedaan, zit nu te twijfelen of ik toch niet de eerdere delen moet spelen.

What?? Ik vond de soundtrack geweldig, tot kippevel aan toe :)

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Duh, natuurlijk moet je de andere delen spelen als je die nog niet gedaan hebt. Geweldige games.

Ik heb de game Platinum. Als je een Normal run gedaan hebt, is de Crushing run een eitje met cheats als Unlimited Ammo en de Barok .44 handgun (oneshot kills zowat alles).

Ik mis écht een goede versie van de Uncharted theme.
    De 'remix' van dit deel is bijna niet te herkennen. ZO zonde, vind dat echt een meesterlijke tune.

Nu bezig met de MP. Is effe wennen, maar nu is het heerlijk.
    Speelt heerlijk weg, en is echt fun.
    Blijf ik voorlopig nog wel effe spelen, en als het blijft boeien dan laat ik Overwatch gaan....

12. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.368
    Ah dus cheats mogen voor een crushing difficulty? Nice!
    Ik vind "A thief's end" en "Cut to the chase" meesterlijk, maar zal de eerdere delen ook even luisteren, lekker achtergrond muziekje voor op werk

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb continu de " wow " factor, maar ik kom ook uit de tijd van space invaders ;) Ongelofelijk wat ze tegenwoordig in games weten neer te zetten. Voorlopig wil ik Uncharted niet uitspelen, dus rustig spelen en genieten :)

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo is het.

Ik vind die speedrun trophy ook zo dom en onhandig, zo wil je een Uncharted game niet spelen.....toch?

15. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Op playstationtrophies staat een glitch waarbij je die speed run trophy kan halen zonder het spel binnen 6 u uit te spelen.

Had een half uur nadat ik het spel had uitgespeeld op normal dus ook de speedrun trophy. :p

2x uitspelen (op normal en crushing) is geen probleem voor mij. Maar een 3e playthrough voor een speedrun trophy gaat mij te ver (hoe damn good dit spel ook is).

Ben nu met crushing bezig en met de Unlimited Ammo cheat en de Barok .44 is het idd erg easy. Alleen die eindbaas schijnt wel lastig te zijn op crushing.

Las dat je bij 1 hit al dood bent. En ik vind QTE's waarbij je goed moet timen best kut. :p

@Yerewn
    Het haalt bij lange na niet het niveau van (als je UC2 nog niet hebt gespeeld zou ik even je ogen dicht doen ivm spoilers ) :D

Laatst bewerkt: 17 mei 2016
  16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha ik kom nog uit het tijdperk pong. Kun je nagaan hoe ik zit te kwijlen. Alleen heb ik de game nog niet.. :'-(

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem bijna uit, mag je hem van mij voor een nice price overnemen ;)

AnubisNefer en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Deal... :thumbs:

AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik app je als ik hem uit heb. Vast ergens deze week :) Twijfel nog voor een tweede PT voor de collectibles ...

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha np natuurlijk. Ik heb geen haast. Al wil je nog drie keer een run doen..

Deel Deze Pagina