Ach zoveel haast heb ik er inderdaad nog niet mee (of ik moet hem voor een mooi prijsje kunnen overnemen), want wil om toch weer in het verhaal te komen deel 1 tot 3 vooraf spelen. Had ze al eens gespeeld, maar dat is alweer een tijd geleden.
Spoiler Exploding mummies Veel cheap deaths in deze chapter als je het op crushing speelt. Zal wel een stagiair zijn geweest die chapter 19 heeft bedacht. Heb het spel zojuist op crushing uitgespeeld. Moet nu alleen nog de mp trophies dan heb ik platinum.
Oh ja, dat! Op hard viel dat wel mee, niet aan dood gegaan. Ik had meer moeite met twee encounters in closed quarters (Avery's house bijvoorbeeld), daar heb ik wel ff zitten vloeken
Iemand al een idee wat de singpleplayer dlc gaat worden? Paar gokjes Spoiler -We spelen een gedeelte van het verhaal met Sam (de missies waar Drake zonder Sam is) -We spelen hoe Elana Nathan gaat zoeken op het eiland -Denk iig niet dat we met Nathan gaan spele
Spoiler Een DLC met Sam als hoofdrolspeler zou idd goed kunnen. Laat Drake maar lekker genieten van zijn welverdiende pensioen Die zien we niet meer terug
Wie van jullie Uncharted gamers speelt hem met een Soundbar? Ik heb een Sonos Playbar en vroeg me af welke setting jullie pakken voor audio? Het is geen echte 5.1 set maar welke instelling zou dan het best tot zijn recht komen?
Leuke detail gezien. Liep ergens in chapter 7 (meen ik) langs een clif, springt er een paar keer een bultrug uit het water. Je hebt er niks aan maar erg leuk om te zien..
Ik heb ook een Sonos soundbar maar heb ook 2 achter speakers. Ik heb 5.1 gekozen en werkt super! Als er tegen me gepraat wordt, van iemand die voor me staat en ik draai dan hoor ik het geluid meedraaien. Je zou eventueel in je settings, je links en rechts voor dichterbij center kunnen plaatsen?
Ik heb sinds kort ook een Sonos set (playbar, sub & 2 x play1), maar hoe heb jij hem verbonden met de PS4?
Ik vind geluid altijd het fijnst met de koptelefoon op. Daarmee beleef ik de games veel intenser dan via de surroundset.
Voor mij kan er ook geen geluid tegen de koptelefoon op. Om 02:30 uur een stuk prettiger voor overige gezinsleden en de buren. Ook lekker intens als er iemand midden in de nacht opeens naast je staat, als je helemaal in het spel zit
Ik gebruik gewoon een Turtle Beach van de Xbox One. De turtle beach ear force xo four stealth. Prima geluid voor de prijs. En werkt prima op/met de dualshock controller.