Ja heb ik ook naar zitten kijken. Ben opzich wel voor een virtueel 7.1 geluid. Deze klinkt allicht beter dan mijn Turtle beach. Edit: nou volgens tweakers werkt het 7.1 verhaal nauwelijks op deze headset. Ze horen weinig verschil tussen stereo of de virtueel 7.1. Maar back ontopic.
Naja, ben beetje van een koude douche thuisgekomen met die PS headphones. Ding wat ik binnenkreeg had een constante piep en verbinding viel steeds weg... Zal wel een productiefout zijn geweest dus moet niet zo zeuren en gewoon nog een keer bestellen Thnx anyway all.
En uitgespeeld. Man wat een fijne game. Bij het einde moest ik wel even slikken. Haha en dat bij een game. Vind die Elena een heel prettig vrouwtje
Haha echt. Ik zou Spoiler gewoon meteen voor mijn meisie kiezen. Zeker zo'n prettige als Elena. Haar reallife speelster is trouwens ook best een leuke vrouw van wat ik zo heb gezien
Wel leuk die fotomodus, maar hoe maak je eigenlijk de foto Heb nu alle knoppen gehad of moet dat via de share knop ?
Gewoon via de share knop.Voor de beste kwaliteit zou ik wel even instellen dat je PS4 screenshots maakt in PNG ipv JPG.
De whale. Snel kijken in het begin anders is hij alweer weg. Nog een tijd staan wachten maar hij wilde zich niet meer vertonen. Links boven naast Nate komt hij omhoog in de eerste 2seconden van het filmpje. Echt grappig dat ze er zoiets in stoppen Bij de eerste run zag ik hem vaker. Nu met de tweede run maar 1 keer heel even.
Op welke moeilijkheidsgraad speel je ? Ik vond de boss fight op normal best easy. Maar als je op hard of crushing speelt Spoiler kan je ook gewoon button-smashen (beide buttons snel achter elkaar indrukken). Dit is best een cheap method, maar schijnt wel te werken op de hogere moeilijkheidsgraden Als dit je 2e playthrough kan je trouwens ook de slow mo cheat gebruiken. Dan is het helemaal easy.
Chapter 9 nu, thank god is het schieten nu eindelijk een beetje acceptabel en is de pacing daar netjes in. Uncharted 3 was echt verschrikkelijk. So far wel vermakelijk, voelt als een best of Uncharted-game waarin ND alles wat ze hebben geleerd van de voorgaande games samenvoegen tot een geheel. Uncharted 2 is nog steeds beste. Grafisch met de juiste belichting/zonlicht is het wel weer echt netjes.