1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 4: A Thief's End

Discussie in 'Games' gestart door Stantana, 15 nov 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Het was in eerste instantie ook gewoon DLC voor deel 4, die steeds iets groter werd.
    Vind het wel goed zo voor een leuke prijs ook, je heb ook games van 60 euro waar je ook in 8 uur doorheen ben.
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Yup, hij is nu zelf al te koop voor €32,70 incl bij Allyourgames.
    Daarnaast kreeg je Jak and Daxter er gratis bij (die los €15 kost in de PS Store) als je het spel had gepreorderd

    Toch netjes van Sony

    Ze hadden er makkelijk €60 voor kunnen krijgen. Het is en blijft Uncharted, de massa koopt het toch wel.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Inderdaad zeker de 40 euro waard. Vind hem persoonlijk zelfs toffer dan 4.
    Een keer andere personages + minder lineair + een soort open world en nog betere graphics.
    Als je alle "side" missions doet, alle collectibles en nog een crushing playthrough ben je zo 12 uur verder hoor.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Super spel!. Helaas bet uitgespeeld. Zeker nog een keer
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zo alle Uncharted delen maar gekocht. Heb deel 1 tot 3 al eens gespeeld, maar dat is alweer bijna 2 jaar geleden. En nu kan ik meteen deel 4 en die DLC gaan spelen. Heb er zin in want nu kan ik in 1 keer heel het verhaal van begin tot eind beleven:cool::cool::cool:
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ook uitgespeeld, binnenkort nog een keer op Crushing + alle overige random trophies halen.
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Jaaa vette game hoor!! Veel leuker dan deel 4 imo. Heb er bijna 10 uur over gedaan en binnen 24 uur uitgedeeld lol.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ga hem zeker halen.
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Vrijdag de Libertalia editie voor een mooie prijs op de kop weten te tikken. Hiervoor enkel Uncharted op de Vita gespeeld, dus ben vrij nieuw in deze serie. Tot nu toe speelt ie lekker en is de actie tof! :)
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Gisteren uitgespeeld. Waanzinnige game! Ik dacht dat ik na het spelen van The Last Guardian niet zo snel een game dit jaar zou spelen dat qua ervaring TLG zou evenaren. Een totaal ander spel natuurlijk, maar Uncharted 4 beschikt over zoveel componenten wat een game voor mij moet zijn. Tof verhaal, prachtige en zeer gedetailleerde omgevingen, fantastische characters, mooie cutscenes, leuke dialogen en misschien wel de mooiste graphics die ik in deze consolegeneratie heb gezien.... het is werkelijk waar een rollercoaster rit waarbij bovengenoemde componenten wellicht eerder zijn beleefd in andere games, maar nu dusdanig zijn samengesmolten tot één fantastische game. Naughty dog flikt het gewoonweg weer en nu maar eerst de overige delen spelen, voordat The Last of Us 2 uitkomt. Tot nu toe heb ik nog alleen U4 en Uncharted Vita gespeeld.
     
    Zifnap, Rienbu, WorkingTitle en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Afgelopen maandag Uncharted The Lost Legacy uitgespeeld.

    Uncharted speelde opnieuw heerlijk weg. In feite is het voor mij Uncharted 4, alleen met andere hoofdpersonages en minder diversiteit in omgevingen (al moet je wel in de gaten houden dat het een ‘add-on’ is, terwijl het even lang duurt als velen full priced titels).
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Gisteren LL uitgespeeld, toch wel weer tof hoor helemaal het eind was 1 grote achtbaan.
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Pfff gruwelijk was dat zeg! Prachtig!

    En nog iets leuks, Uncharted 4 en Lost Legacy hebben mij echt een nieuw soort gameplay meegegeven. Het spel spelen, maar er ook van genieten. Genieten van de spelwereld. Ik heb zo vaak op het puntje van een klif gestaan, puur vanuit het oogpunt om ook maar even rond te kijken en de details te aanschouwen. Bizar!
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Waarom is deze game zo goed.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

    De sony blockbuster formule in full force.
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Waar ben je? Hou ons eens op de hoogte man.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nu Chapter 14/15 geloof ik.
    Ziet er allemaal zo gelikt uit... En die cutscenes, kan nu echt geen Ubisoft game mee spelen. Dat lijken nu van die Duits nagesynchroniseerde B films.

    Verhaal is ook heel nice. Nu bij 't stuk waar ik dus Rafe weer tegenkom en Sam wat op te biechten had. Sick.

    Blij ook dat er minder en minder combat in is gedouwt. Stealth past beter bij Nate.
     
    Daz vindt dit leuk.
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Bij de openingscene had ik geloof ik al kippenvel deze game was zo goed.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Goed he.
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Jammer dat 1-3 zo verouderd aanvoelen, zou ze graag spelen maar kwam er niet doorheen.
     

Deel Deze Pagina