Ik vond het filmpje erg mooi. De belichting, animaties, de omgeving (check die bladeren en shit), het is allemaal top notch. Het is overigens wel heel duidelijk dat je echt op zoek bent naar negatieve dingen als het om de PS4 of haar games gaat. Waarom je steeds doet alsof dat niet zo is, dat snap ik dan weer niet zo goed, maar enfin, als jij graag schone schijn wil spelen, prima. Ik denk ook dat veel gamers een onrealistisch verwachtingspatroon hebben als het om graphics gaat van deze generatie. Ik geloof dat het nu wel duidelijk zal moeten zijn dat het allemaal lang niet zo mooi is en zal worden als ons is voorgehouden.
Haha ouch @Cyrax: Dat is puur om zijn keuze voor de Xbox One telegitimeren. Bekend psychologisch fenomeen.
Haha, wat een kutsite ook. Met verrotte YT filmpjes vergelijken en zeuren over een paar druppen die 'splashes' zijn. Dit is gewoon zoeken om slechte dingen, best zielig.
Mwa die site vind ik wel redelijk objectief. Er zit immers verschil in. Vooral die laatste zin geeft aan dat diegene het niet doet om de game af te kraken. Echter vallen andere er gelijk wel over
Laten we nou niet steeds dat argument gebruiken. Zonde van de discussie. Er zijn sommige ps4 bezitters die kritiek hebben op de game en er zijn Xbox bezitters die het geweldig vinden waar ik er een van ben. Kabuto is altijd kritisch op graphics en verwacht teveel imo. En dat is zo bij meerdere games. Zijn goed recht en creëert een discussie.
Ik kom van de 360 af en heb Uncharted nooit gespeeld. Was de unchartedserie altijd zo action packed? Ik dacht dat het veel meer exploreren was? Dit oogt wel erg lineair en eenvoudig.
Zo is het altijd al geweest. Beetje klimmen, beetje exploreren, beetje knallen. Je moet niet denken dat het zoals de oude Tomb Raider games is, waar het vooral zoeken en ontdekken en platform puzzels was. Heb je de 2013 Tomb Raider gespeeld? Zo is de verhouding in UC ook ongeveer. Wat klimmen, wat vechten en af en toe een set piece er tussendoor.
True, maar de kritiek op deze game is voorbarig en heeft imo weinig te maken met UC 4 zelf maar met het algehele gevoel van de gamers deze generatie. Als je goed kijkt, dan zie je dat deze game erg mooi zal gaan worden. Die belichting, animaties en de omgeving is best mooi om te zien. Graphicwise heeft Uncharted natuurlijk een naam hoog te houden. Maar laten we niet vergeten dat de eerste UC bij lange na niet zo mooi was als UC 2 en UC 3. Daarbij vind ik persoonlijk het altijd best ruk om te bepalen of een game mooi wordt op basis van filmpjes, dat geeft imo vaak een vertekend beeld. Wel kun je zien wat je ongeveer kunt verwachten, en ik denk dat we nog wel verrast gaan worden als het gaat om de graphics van UC 4. De tendens is nu gewoon negatief en het grote Uncharted lijkt ook niet overwhelming te gaan worden. En dat verklaart de kritiek, die ik zelf overigens niet deel. Daarvoor heb ik te weinig gezien en inmiddels ook een ander verwachtingspatroon.
Die heb ik gespeeld ja. Vermakelijke actieshooter. die 15 minuten UC4 deden me daar ook sterk aandenken dus dat klopt dan wel ongeveer.
Ik snap de vergelijking, maar Tomb Raider mag nog niet eens in de schaduw staan van Uncharted. Yeah, I said it!
Ik had het gek genoeg juist andersom. Uncharted 1 en 2 vond ik geweldig maar 3 heb ik hooguit een uurtje gespeeld... Tomb Raider daarentegen met onverwacht veel plezier gecompleteerd
Tomb Raider heeft geen verhaal en karaktervorming. Verder prima game. Maar Uncharted was zo verschrikkelijk compleet. En misschien moet je ze langer spelen dan een uurtje
Zoals gezegd heb ik 1 en 2 uitgespeeld en vond ik ze echt geweldig. 3 kon me gewoonweg niet meer bekoren. Herhaling van zetten waar ik genoeg van had denk ik.
Jij zegt dat het geen verhaal had. En juist dit deel deed het beter qua verhaal en vooral character ontwikkeling. Daarom vond ik het ook een toffe reboot.
Ik vond het ook een toffe reboot! Maar niet door het verhaal. Het was mysterie, maar niet diepgaand. Karakterontwikkeling was er ook niet echt. Lara stond wel in de spotlight, maar er werd verder weinig mee gedaan. Deze punten vind ik wel terug in Uncharted.