Rule number one! Kill the Unicorn Ja toch? Ik bedoel, 99% van de gamers heeft moeite dat kreng in bedwang te houden! Slachten dat onbeschofte stukje paard!
Ik had dat paard in zo'n stal toen ik was getravelled stond ie daar en toen werd ie aangevallen door die gaurds, maar ik wou nog nie dat ie dood ging dus denk travel ff ergens anders heen zodat ie mee gaat, maar nee hij was er dus nie. Toen ik weer terug ging was hij daar ook nie. En nou kwam ik bij die Shrine waar je die hoorn nodig heb krijg ik zo'n marker, bij die stal waar die gaurds hem hebbe gekilled, maar daar ligt ie dus nie. Oftewel ik ben em dus gwoon kwijt?, iemand enig id hoe ik dit op kan lossen.
Heb je niet een savegame van voordat je Fast Travelde ofzo? (Ik ben mede daarom een uitgebreid saver van ongeveer 5 slots, dan heb je altijd nog een beetje speling)
Ligt z'n hoorn toevallig op die plek? Dat hij afgemaakt is, maar dat z'n lichaam inmiddels weggehaald is en dat alleen die hoorn er nog ligt ofzoiets... Ik probeer ook maar wat ideeen op te gooien... 't Zou wel een beetje gaar zijn als dat beest helemaal weg is inclusief een eventueel quest item...
ik had mij paard laten stallen in een stal dmv fast travel en ik kwam terug buiten ik ging naar de stal en wouw men paard terug nemen wat zie ik dat paard was iedereena an het aanvallen buiten mij 4 man heeft hij vermoord --> 3 opzichters + 1 GUARD !!! en toen is ie weg gelopen
ik ook en nadat ik er8ter ben gekomen dat je die shrine met Umbra ook nie kan doen kan ik er al 3 nie meer doen
Wat misschien ook kan, is dat dat beest afgemaakt is door een NPC en dat een NPC er met de hoorn vandoor is. Zou kunnen toch?