damn hee, ik raakte dat pokkebeest per ongeluk volgens mij, begint ie me toch keihard achteraan te renne,hij heeft me zeker 20 minute achtervolgd khou t bij mn paardje van de dark brotherhood
Kom op gasten we maken een afspraak: Als je start met de game, sloop je dat beest meteen je pakt de hoorn en je houdt het bij een standaard paardje!
per toeval kwma ik m tegen maar hij valt mij alleen maar aan. Ik kan m dus niet berijden Hoe krijg ik dat wel voor elkaar? De vijanden rondom heb ik allemaal platgelegd
Waar is dat beest van de dark brotherhood? ik kan hem niet vinden Hij zei wel dat hij dat paard shadowmere voor me had maar toen ik buiten kwam stond alleen die irritante unicorn er nog. Ik dus hem afslachtten en fast travellen naar een willekeurige stad. Is die er nog steeds niet. ….Iemand???
..... het is dan dat ie al dood is maar anders.... waar zou die anders gestaan hebben? bij die holle boom?
Die shadowmere is me er ook eentje.. Krijg je ruzie, komt je paard van 50 meter aangerent gaat meedoen in een gevecht. Niet dat ik dit niet waardeer (nice horsie horsie), maar als je met een warhammer aan het zwaaien bent en dat beest springt er elke keer tussen kan het wel eens zijn dat je em raakt... Heb dat beest volgens mij nu inmiddels 7 keer unconcious geslagen!! (en hij blijft 't doen)
ik heb ook een vraagje over paarden ik heb pc versie maar zag via google dit forum met veel info en ik denk dat het wel ong. hetzelfde zal zijn maar ik had dus een paard gekregen aan het begin van mainquest die was dus dood dus ik ging een paard kopen in bruma ofzo toen kreeg ik shadowmere.. dat paard dat ik gekocht had staat in bruma op de stal. maar wat als ik nu een unicorn ga zoeken wat geberud er dan met shadowmere en als ik die unicorn heb en ik ga weer met shadowmere reizen waar gaat die unicorn dan heen? alvast bedankt. (ja alineas en zo zijn moeilijk)
met dat paard gebeurt niks die reist gewoon telkens mee naar die stallen alleen die unicorn is nogal onhandelbaar en loopt steeds weg
Je shadowmere blijft dan gewoon staan op de plaats waar je hem het laatst gestalt hebt. Als je op je unicorn gaat reizen neem je die mee. Als je dan in de plaats komt waar je shadowmere staat komt er in beeld te staan(als je fast travelled) you're horses has been stabled outside the gate of zoiets.
Wordt alleen een beetje irritant als je fast travelt naar een plek in de wildernis waar vijanden zijn. Heb je zo'n kudde paarden om je heen staan dartelen en dan met name die overstressde unicorn die ook nog een fobie voor wapens heeft
weet je wat ik lomp vind je zie super veel ratten,goblins en wolven in het spel. Maar die minotaurusen zie je maar 1 keer bij die unicorn..>? Of heb ik het mis??