1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unicorn

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ceastro13, 4 apr 2006.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ze komen wel vaker voor. tussen leyawin en cheydinhal kwam ik ze geregeld tegen
     
  2. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    owh vet ik zit nu level 13 nu en ik heb er geen 1 tegen gekomen (Alleen bij de unicorn dan).
     
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een irritant beest zeg, ik heb hem dan ook maar afgeslacht.
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef de hoorn aan Hircine.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook de beesten gaan met de levels mee. Je komt ze na level 20 vaak tegen.

    Ik heb nu nergens meer moeite mee in dit spel. Ik versla nu alles best makkelijk eigenlijk. En dan heb ik niet eens een Umbra. Maarja mijn health is nu 560 ofzo als ik level 47 ben is dat 660 :eek:
     
  6. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Hij is 1 van de snelste paarden van het spel, en heeft de hoogste attack. Hij is immuum voor de meeste wapens :D

    Zijn excacte lokatie:
    Bij Harcane Grove:
    [​IMG]
    Je kan makkelijk de minotaurs killen, alleen dan moet je vervolgens naar de oever lopen, en in het water gaan (de Unicorn volgt je om je te slaan, niet killen!). Zwem ver v/d oever totdat het "attack" geluid weg is. Zwem terug. Als het goed is, loopt de Unicorn rustig weg (besluip m en spring op m) of hij is in het water gegaan (besluip m nu int water).


    ook heb ik dit ( http://faqs.ign.com/articles/702/702111p1.html ) verhaal gelezen, kan iemand mij vertellen of dit waar is? Ik kan dat huis namelijk nergens vinden!


    Kasumi: Op een geven moment moet je met een quest in iemands dromen gaan. Daar moet je het ook opnemen tegen Minotaurs. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2006
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    En wat krijg je dan:eek:

    Waar kan je hem vinden?
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Deadric Shrines map

    Je krijgt de Savior's Hide, een enchanted heavy garment. Om de quest te completen moet je lvl 17 zijn.
     

Deel Deze Pagina