1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unknown-TalentZ

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Revenge, 24 dec 2006.

  1. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL op welke site spelen jullie clanmatches. Ken ak en dl beide en om nou te zeggen beste van de wereld gaat beetje ver.
     
  2. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb AK47 nog nooit op GB voorbij zien komen iig
     
  3. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee lijkt me erg logisch, we zijn net begonnen.. Onze site is nog niet eens af. Maar je mag elke clan met CoD3 geven voor een clanmatch ;)
     
  4. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Net begonnen en gelijk al beste van de wereld Respect man :+
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Lol, inderdaad :b:
     
  6. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik dat? 8) Dat zegt xbox master
     
  7. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Arme revenge. Denkt dat hij een leuk topic opent voor zijn clan, beginnen een paar knuppeltjes hem af te zeiken..... Triest hoor. Laat die jongen zijn ding doen, en als je wilt horen dat je goed bent, vraag dat dan gewoon...

    Succes in het nieuwe seizoen GB Unknown Talentz! :thumbs:
     
  8. Candyman

    Candyman Guest

    Idd even iemand die hier nadenkt, zijn er ook nog DSF members die spelen voor de lol? Opgeblazen egotjes daar net zo als vroeger zie ik al. Ik wens jullie succes met deze 'strijd' en met jullie clans.
     
  9. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zegt xbox master en nog iemand
     
  10. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit gezegt dat we de beste van de wereld zijn of zo iets... Ik weet niet wie daar over is begonnen, ik heb alleen gezegt dat we een aantal mensen uit de top van wat landen hebben. Wat gaat iedereen dan ineens over GB en zo lullen?
     
  11. Candyman

    Candyman Guest

    Iedereen :eek: :lol:
     
  12. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk Darkness zij alleen dat de members van AK47 De beste van de wereld zijn dat is waar met pommefenix elementz.Enz Nu denken ze dat ze de beste clan van de wereld gaan worden met hun members. en plz iedereen ga niet dit hele topic vol spammen met afkraken van andere clans =(
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Och och nou wordt niet opeens te bescheiden he, als het waar is wat jullie alllemaal vertellen hebben jullie nummer 1 van CoD3 en de beste van GoW, ookal zijn het fransen ( spreken ze trouwens wel engels of praten jullie voor hun frans?):lol:
     
  14. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vat je nou negatief op? Ik zeg alleen dat jij dat zei, is daar iets mis mee? Alleen toch iedereen die ineens over TGz begint. Eigenlijk moet er ff een moderator komen en alles hier ff weghalen, ook dat van mij, voordat iemand daar weer over gaat zeiken.

    PommeFenix is idd nr.1 maar ik heb niks over beste van de wereld gezegt.
     
  15. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja sorry dan, hoop nog een match tegen jullie te spelen :):
     
  16. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal zeker gebeuren ;) Alleen ik denk dat het wat uit gaat lopen.
     
  17. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Tss, waarom heb je de game niet, kon ik je ownen net alsop halo vroeger :cool: :9 O-)
     
  18. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    Met mijn vorige clan hebben we van TGz gewonnen, en alle andere groote clans.. duss kom niet met stoere verhalen aanzetten, je kent ze half of hebt er ooit iets van gehoord, en nu ga je over hun op zitten te scheppen..|:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2006
  19. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Berend heeft gelijk bijna niemand speelt cod3 op gamebattles nu, mischien als er een update zou komen met lobby's. Dan zou het populair zijn denk ik. :thumbs:
     
  20. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo ik ken ze niet of niet van gehoord, ik speelde al clanmatches toen jij nog in luiers zat.

    voor de duidelijkheid, waar tgz members in spe ook speelden.
     

Deel Deze Pagina