GoW = Teamspel Over mij wordt ook gezegd dat ik slecht ben, maar in ons team presteer ik veel beter. Ook WART4N kan niet veel doen als ie met een slecht team speelt, zo wordt hij niet gedekt door anderen en kan hij niks als sniper. Maar idd, heb wel zin in een clanmatch. Zou je op ons gastenboek even kunnen zeggen op welke dagen+tijden jullie kunnen? Liefst 's avonds, aangezien dan meestal ons team online is.
We zuigen echt met Rainbow six vegas we hebben bijna nooit tactics we verliezen de heletijd zo denk ik wegtegaan maar er zijn gelukkig mensen die Gow spelen zelfs heel goed maar ik weet niet of de leader hier blij mee zal zijn of we alleen Gow gaan spelen de andere leader is gelukkig wel met me eens hoopelijk de rest ook
@Inferno: Idd was te merken dat het je 1e potje was, we waren aan het glitchen, er waren trouwens maar 2 clanleden online, ik en een ander, de rest kende ik niet, die gasten schoten jou dus neer, wij schoten niet eens @ Nemesis: Zeker heb er ook zin in, ik denk niet dat we eens kans maken maar wij doen het voor de lol, niet voor de wins, moet wel zeggen dat in die 5 minuten dat ik gister met je heb gespeeld je lekker ging. Ik heb al meerdere malen clanwar bij jullie gevraagd, 1e zou Deadbringr het regelen maar van hem krijg ik geen antwoord, ik het het eigenlijk gisteravond willen doen, op forum bij challenge us heb ik ook al gepost en in het gastenboek. Maaja vanavond wordt een beetje kortdag en verder deze week heb ik geen tijd, alleen zondag mss. @ Revenge: Met GoW zijn jullie toch wel goed vooral die uT Reload vond ik goed.
Je kan toch gewoon een funmatch doen, is toch normaal Gewoon een keer als je geen clanmatch heb op GB.
Wij staan nog niet op Gamebattles want we moeten nog trials testen, dat willen we dus doen d.m.v. funwars/friendlywars en dan als we een vast team hebben op Gamebattles spelen. Maar als jullie geen friendly willen houd het op.
Als ik de leader was zou ik het graag gedaan hebben maar de leaders acepten geen funclans en skirmish
Deden ze maar eens een skirmish. Beetje tactieken ontwikkelen. Zouden jullie misschien eens gaan winnen.
Ik kan het niet uitleggen, maar ik zie het eigenlijk een beetje als een clanmatch net zoals op ladders, maar dan nergens voor, gewoon voor de eer, en de resultaten
Op cod2 speelde alle nl clans 'skirmisch' alleen weten ze dat niet, ze weten volgens mijn niet dat er ladder's zijn of ze weten dat ze niet goed genoeg zijn voor 1 ladder dat ze zo veel gaan verliezen.. Ik heb daar zelf natuurlijk geen last van..