1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unknown-TalentZ

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Revenge, 24 dec 2006.

1. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    GoW = Teamspel

Over mij wordt ook gezegd dat ik slecht ben, maar in ons team presteer ik veel beter. Ook WART4N kan niet veel doen als ie met een slecht team speelt, zo wordt hij niet gedekt door anderen en kan hij niks als sniper.

Maar idd, heb wel zin in een clanmatch. Zou je op ons gastenboek even kunnen zeggen op welke dagen+tijden jullie kunnen? Liefst 's avonds, aangezien dan meestal ons team online is.

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klopt, je zuigt ook met Rainbow Six Vegas.

3. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet veel beter gezien..

4. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zuigen echt met Rainbow six vegas we hebben bijna nooit tactics we verliezen de heletijd zo denk ik wegtegaan maar er zijn gelukkig mensen die Gow spelen zelfs heel goed maar ik weet niet of de leader hier blij mee zal zijn of we alleen Gow gaan spelen de andere leader is gelukkig wel met me eens :) hoopelijk de rest ook :'-(

5. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn teminste wel altijd klaar voor een Match, kan ik van veel clans niet zeggen

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    @Inferno: Idd was te merken dat het je 1e potje was, we waren aan het glitchen, er waren trouwens maar 2 clanleden online, ik en een ander, de rest kende ik niet, die gasten schoten jou dus neer, wij schoten niet eens|:-

@ Nemesis: Zeker heb er ook zin in, ik denk niet dat we eens kans maken maar wij doen het voor de lol, niet voor de wins, moet wel zeggen dat in die 5 minuten dat ik gister met je heb gespeeld je lekker ging.
    Ik heb al meerdere malen clanwar bij jullie gevraagd, 1e zou Deadbringr het regelen maar van hem krijg ik geen antwoord, ik het het eigenlijk gisteravond willen doen, op forum bij challenge us heb ik ook al gepost en in het gastenboek. Maaja vanavond wordt een beetje kortdag en verder deze week heb ik geen tijd, alleen zondag mss.

@ Revenge: Met GoW zijn jullie toch wel goed vooral die uT Reload vond ik goed.

7. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten we een keer een tijd afspreken.

8. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okey bedankt voor de tip xbox master we hebben alleen hem gezien bij vegaz

9. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    uT misschien een funwar met GoW?

10. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet je helaas teleurstellen pine we spelen alleen op Gamebattles

11. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch gewoon een funmatch doen, is toch normaal :9 Gewoon een keer als je geen clanmatch heb op GB.

12. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het nog een keer vragen :b:

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wij staan nog niet op Gamebattles want we moeten nog trials testen, dat willen we dus doen d.m.v. funwars/friendlywars en dan als we een vast team hebben op Gamebattles spelen. Maar als jullie geen friendly willen houd het op.

14. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de leader was zou ik het graag gedaan hebben maar de leaders acepten geen funclans en skirmish =(

15. Danny1982

Danny1982 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deden ze maar eens een skirmish. Beetje tactieken ontwikkelen. Zouden jullie misschien eens gaan winnen.

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Skirmish?!?

17. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. Volgens mij doet elke clan wel is skirmish..

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ja maar wat is dat *)

19. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het niet uitleggen, maar ik zie het eigenlijk een beetje als een clanmatch net zoals op ladders, maar dan nergens voor, gewoon voor de eer, en de resultaten :)

20. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Op cod2 speelde alle nl clans 'skirmisch' alleen weten ze dat niet, ze weten volgens mijn niet dat er ladder's zijn of ze weten dat ze niet goed genoeg zijn voor 1 ladder dat ze zo veel gaan verliezen..

Ik heb daar zelf natuurlijk geen last van..

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2007

Deel Deze Pagina