Beach, ice, destruction lijkt me dan duidelijk nu nog ff checken wat de 4e map wordt en tot nu toe: panzers off
@ DiaLogical: Sphinx is inderdaad ons 5e team lid, was dat ff vergeten te posten, sorry!. Wij zijn dus compleet.
Jaja...net lekkah gespeelt.......tenminste ik probeerde het een beetje . Maar ik ben zeer vereerd dat ik het 5-de teamlid mag zijn.Ik dank u *edit: Panzers ownen niet.......dus geen panzers Fav. levels. TrainYard...Destruction...Ice... En hoe heet de "Clan"
Ik kwam als eerste aan met bsb en daar uit kwam jij weer met de sg, eigenlijk own ik gewoon die shit. We moeten binnenkort maar ff gaan oefenen met daffy
Ik heb een aantal mensen gevonden die wel mee willen spellen. Ons team bestaat uit: CLYDE R dam Dr Evil87 MAD MATTY MOTO pimp31337 sgt Oddball Voorkeurslevels: Ice, Destruction, Keep en Village
O rustig...rustig jongens......straks gaan we net zo als de Spice Girls uit elkaar.door ruzie.............. Maar ik had toch niet gezegt dat Boomer die had verzonnen.... Ik zei alleen dat de Spice Girls beter klinkt dan Jackson Five...... ...
Ik zat net met een vriend te RTCW`en op Live, en die wil ook meedoen. Hij had alleen geen tijd om te posten, in verband met zijn werk, dus doe ik het ff voor hem. Zijn gamertag is "Franky V". Het maakt hem verder niet veel uit, in welk team hij uitkomt. Waarschijnlijk zal hij vandaag of morgen zelf wel een berichtje posten.
Yep, de bullit dummies hebben nog 2 members nodig, please join our clan Het is nu 7.00 uur in de ochtend, ik ga maar is wat trainen
Had jij al een team? Anders mag je wel in onze mijn vote's: Panzers uit Warmup alleen als friendlykill aanstaat Friendlykill: ja Edit: Ken V 12 XBOXLIVE! ea Niet gewoon bij ons ingevoegd worden (of andersom) Maakt mij niet uit hoe het team gaat heten dan.
de spice girl dus... maar dan wil ik wel posh spice zijn hoor jongens!!! vandaag/vanavond weer ff rtcw'en boomer en nimrod? ik was laatste 2 dagen verhindert door ajax en verjaardag...