idd...zo gaan we het doen nu moet ik alleen nog weten wie 512 upload heeft, want voordat ik ga plannen moet ik weten hoeveel hosts we hebben
OK, ik voeg wel ff alle Bullit Dummies toe en ik join jullie game dan wel vanavond, even hopen dat mn ouders dan niet PER SE een film willen zien... Tot vanavond, team!
kep geprobeerd, maar ik kon je niet joinen en je reageerde ook niet op mijn invite. @LeoGeo, is goed, tot vanavond. @DiaLogical, ik voeg je nu ook ff toe.
vaag, werd er ineens uitgegooit. naja, ging wel lekker. kon beter. Hoe kun je geen 10 man hosten, is toch net echt gelukt: zonder lag.
damn majin..is, maar goed dat je in ons mijn team zit was jij die sniper of niet? @ urty...mn verbinding viel opeens weg, weet ook niet hoe het komt
owk, vaag. majin zat in de training toch te heletijd bij mij in het team? Want wij hadden ook last van een sniper tijdens dat kasteel level, vet irri.
nadat ik met de training heb meegedaan ben ik opeens 2000 plaatsen omhoog geschoven alleen werd er steeds uitgegooid als er een nieuwe map werd geload