Unofficial XBW RTCW Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DiaLogical, 17 aug 2003.

  1. Oddball

    Oddball S.O.E.

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Al enig idee hoe het tournooi eruit gaat zien? (levels, aantal rondes in een match, aantal matches per zondag, etc)
     
  2. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    nee bij ice ik had de venom
     
  3. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    OMFG, dit is ongelofelijk. Zit ik net in game, staat mijn zuje erop dat ik OP DAT MOMENT DOAX met r ga doen :| en ze reset de Xbox, waarna ze na 2 minuten DOAX "geen zin meer heeft" en ik niet meer de game inkom. Sorry guys....

    Anyways, volgende zondag zit ik in buitenland, anders van de week nog ff trainen?
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    wat een doos zeg.

    zeg maar wanneer je kan. ken savonds altijd wel.
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ben nog ff aan het checken hoe het met de puntentelling gaat, maar ik denk dat ik vanavond klaar ben

    in ieder geval zullen er 2 poules zijn
    elke zondag 2 poulewedstrijden (week 1 t/m 3 )
    in elke poule zit er dan dus 1 team zonder wedstrijd
    die kunnen dan evt een friendly match spelen op mijn verbinding (totdat mijn match begint)

    slechtste 2 teams spelen tegen elkaar om 5e en 6e plaats (week 4)

    knockout:
    winnaar poule 1 vs 2e plaats poule 2 (week 4)
    winnaar poule 2 vs 2e plaats poule 1 (week 4)

    verliezers van deze games spelen om 3e en 4e plaats (week 5)

    winaars spelen finale (week 5)

    op 1 dag speel je tegen 1 tegenstander op 4 maps (welke vertel ik later nog) je punten worden bij elkaar opgeteld


    /edit
    de mappen met de meeste votes zijn""

    Beach Invasion
    Ice
    Trainyard
    Destruction

    Beach, Ice en Trainyard kunnen we stopwatch spelen
    Wat is jullie voorkeur voor Destruction:
    Elemination of Checkpoint?
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2003
  6. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken de map trainyard en destruction niet en er is zelden een server met die map dia kun je trainen?
     
  7. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou uberhaupt alleen maar Elimination doen. Dit om het Deathmatch - teamwork feel dat noodzakelijk is in zo'n toernooi yte versterken.

    Anders hebben de medics nl. niet zo'n essentiele rol. En het is natuurlijk wel leuk als het altijd n race is om snel te reviven etc.
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    medics zijn ook belangrijk bij stopwatch en checkpoint, niet alleen bij elimination toch
    maar het blijft meeste stemmen gelden
    als mensen duidelijk laten weten waar hun voorkeur naar uitgaat spelen we die modes
    @ majin: vandaag kan trainen lukt me waarschijnlijk niet meer
    morgen wel weer
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2003
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik stem voor chekpoint. Stopwatch is me nog niet helemaal duidelijk, mot ik toch nog ff beter oefenen.
     
  10. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Tsjah, de medics zijn niet erg nodig nee bij Stopwatch en Objective, maar daar zijn de Engineers juist weer erg bruikbaar, dus dan blijft er wel teamplay.

    Maar is er nou onderhand al bekend welke maps we gaan doen? Dat zou nu toch wel een beetje bekend moeten zijn.
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou gametype doen die het beste bij de betreffende map past. Bijv. Elimination op Destruction is geweldig, mappen zoals beach zijn veel geschikter voor Stopwatch.
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je wel gelezen?..in een vorige post van mij staat er welke maps

    destruction heeft geen stopwatch, alleen maar elimination en checkpoint
    en stopwatch is gewoon objective waarbij je de tijd van je tegenstander moet verbeteren.


    zullen we het dan houden op:
    Destruction: Elimination (20min)
    Trainyard: Elimination (20min)
    Ice: Stopwatch (/edit...2x abba)
    Beach: Stopwatch (/edit...2xabba)
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2003
  13. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Mijn school is eindelijk weer begonnen, dus heb ik nu alle tijd om weer te posten.

    idd, hij zat heel de tijd achter die toren, waardoor je omhoog kan klimmen naar de bovenste verdieping.

    Er zijn genoeg servers die trainyard en destruction draaien. Ik speel met boomer, elke dag wel een uurtje elimination, in de trainyard.

    Is goed. Elimination is toch al mijn favoriete speltype, en de mappen destruction en trainyard zijn er uiterst geschikt voor. Misschien kun je bij stopwatch beter voor ABBA kiezen, dan voor ABAB. Anders heb je als team B, twee keer het voordeel dat je de tijd van team A weet, en deze kan proberen te verbeteren.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2003
  14. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind elimination ook beter hoor en dat je maar 1x dood kan gaan, dan is het echt spannend. Ik denk dat ik wel voor mijn hele team spreek.

    ps: maar stopwatch vind ik ook prima.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2003
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je gelijk in en dat wil ik eigenlijk ook , maar ik dacht als ik 2x abba neerzet weten sommige niet wat ik bedoel
    nu weten ze het dus wel en kan ik het aanpassen
    :)
     
  16. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik help graag :cool:.

    Hoe lang is eigenlijk de speeltijd bij stopwatch? 10 min ofzo?
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    10 min ja
     
  18. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    elimination is toch met die helm ( levens ) ?
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    elimination is teamdeath match
    het aantal levens kan je instellen
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    poules zijn ingedeeld
    Ik heb in elke poule 1 host en 1 clan gezet..verder heb ik geloot

    poule 1:
    Oddball & co
    DEA
    Bullit Dummies

    poule 2:
    Spicegirls
    WlW
    Da Imperial Executioners

    zondag 7-09-2003
    20.00:

    Bullit Dummies vs Da Imperial Executioners (friendly match)
    21.00:
    Oddball&Co vs DEA (DiaLogical = Dedicated server)
    Spicegirls vs WlW (XboxLive = Dedicated server)

    Zondag 13-07-2003
    20.00:

    DEA vs WlW (Dialogical = dedicated server..friendly match)
    21.00:
    Bullit Dummies vs Oddball&co
    Da Imperial Executioners vs Spicegirls

    Zondag 20-09-2003
    20.00:

    Oddball&co vs Spicegirls (dialogical = dedicated server..friendly match)
    21.00:
    DEA vs Bullit Dummies
    WlW vs Da Imperial Executioners

    XBOXLIVE! als je niet in staat bent om te hosten moet je me dat ff laten weten
    WlW heeft nog niet bevestigd dat ze zeker meedoen..ik heb 1 van hun teammembers een mailtje en een pm gestuurd om het te checken


    gamertags van de deelnemers:
    Clumsy Ninja
    Generals2003
    WtR
    Francis9
    LeoGeo
    Majin NL
    Magico
    Tex NL
    K1xZ
    Rapdog
    sgt Oddball
    CLYDE R dam
    Dr Evil87
    MAD MATTY MOTO
    pimp31337
    XiroKe
    DarkSquad DJZ
    Darksquad DRL
    Darksquad DLS
    Virox
    Razorblade
    Cassie
    Eeks NL
    Verita
    King Jelzie
    Jan NL
    Praetorian
    Nimrod NL
    Boomer NL
    Sphinx NL
    Gaizka
    Deliquente
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2003

Deel Deze Pagina