uuuuuuh..... sorry bullit dummies ik kan zondag a.s. niet voorj ullie strijden ivm trip naar het buitenland voor n bruiloft van familie. Maybe kun je ons verwisselen dia met n ander tema uit onze poule?
idd, komende zondag om 8 uur word voor mij nu ook moeilijk. mot het circus van V&D opbouwe het is een friendly match, dus die is niet echt belangrijk toch, meer een training? dan is het vast niet erg als ik wat later kom of wel. Anders zou het mooi zijn als we een keer kunnen wisselen ofzo. Sorry voor de trobbels.
nee...fair play policy als een bepaalde speler volgens jou voor spelbederf zorgt moet je dat ff bij mij melden p.s. ik heb je pm ontvangen XBOXLIVE! ben je instaat om as zondag vanaf 2100 een game te hosten? zoniet laat me dan zsm weten aub /edit oja winnende team ontvangt naast eeuwige roem 1 exemplaar van antz racing
wouw, ik wilde net zeggen dat we er mee gingen stoppen, maar nu je antz racing ken winnen doe ik nog mee nee, grapje, 't gaat om het idee natuurlijk. Iemand niet nog ergens een spel leggen met een stapel stof die ie wil doneren? p.s. dit is geen aso vraag en ik doe echt niet alleen voor het winnen mee. Ik weet toch zeker dat ik niet ga winnen. zo, hun moraal ook weer wat opgekrickt
Ik denk dat zijn gamertag Darksquad DRL is. Aangezien die naam ook in mijn fiendlist staat (zie onderstaande pic).
ik zou idd in ieder geval de dedicated server toevoegen dan kan hij een private game starten de rest hoeft niet persé
My dedicated server is volgens mij XboxLive(Hier op het forum) zondag om 21:00... Maar wat is ze gamertag?