Een van onze teamleden, heeft op het moment problemen met zijn internet, is het goed als we iemand voor hem laten invallen?
met 512 upload lukt het om 10 man te hosten..ik weet niet of het met minder ook kan @ luie hond...neem maar invaller maakt niet uit wel ff zn gamertag geven aub ik heb nix meer onderstaande team gehoord dus ik weet niet zeker of ze nog wel mee willen doen als iemand 1 van hun kent of op live tegenkomt ff vragen what da deal is WlW (ovb) Razorblade Cassie Eeks NL Verita King Jelzie Jan NL Praetorian
Je kan het ze zelf vragen via: http://www.wlw-clan.tk Overigens heeft ons team ook een invaller, te weten: DeathGuardiaN E (speelt dus alleen wanneer iemand van ons verhinderd is.)
he die ken ik XBOXLIVE! heeft tijdje nix van zich laten horen. Ik ben voor de zekerheid alvast op zoek naar een andere host. Als jullie er nog 1 weten let me know. we spelen trouwens 5 rondes elimination en 10min stopwatch (2xabba) schema ziet er dus als volgt uit /edit 5-> 6 Trainyard:6x Elimination Destruction:6x Elimination Beach: 2x ABBA Stopwatch Ice: 2x ABBA Stopwatch Voor de games die ik host zal ik 1 van jullie mn tel nr geven dab kunnen jullie me bellen wanneer ik van map moet switchen