je doet alle 4 de mappen per match dus je begint met 6x trainyard elemination eerst ben je 3x axis dan ben je 3 x allies dan switched de host de naar Destruction daar speel je ook 6x elimination (3x axis + 3x allies) daarna Beach Invasion stopwatch (2x ABBA) daarna Ice stopwatch (2x abba) voor elke gewonnen ronde krijgt je team 1 punt
@ gaizka: echt geen idee man XBOXLIVE! wil je jullie tegenstanders de spice girls ff toevoegen dan kan je vanavond een private match opzetten hun gamertags zijn: Nimrod NL Boomer NL franky V Gaizka Sphinx NL @ XiroKe: valt er iemand voor je in? @ Bullit dummies hoeveel spelers kunnen er vanavond uit jullie team???
Weet nog niet, ik probeer het voor elkaar te krijgen. Op het moment nog niet, er is een kleine kans dat ik wel mee speel btw. Nog even afwachten.
Dial, franky v speelt voor ons inplaats van deliquente he, want deli had problemen met zijn internet. Ik vind het wel lame dat veel mensen nu niet kopen opdagen!
Dank u DiaLogical. DarkSquad DLS wordt permanent vervangen, hoogst waarschijnlijk door Marnixio. Verder kan soieso al èèn van onze members niet langer door dan 22.00 Lijkt me handig dat we zsm beginnen, dus niet dat we 21.00 nog een half uur aan het wachten zijn tot iedereen er is.
oke ..schema en deelnemers geupdate (pagina 1) als er nog onduidelijkheden zijn hoor ik het graag ik stel voor om uiterlijk op 21.10 te beginnen team dat op dat moment gebrek aan spelers heeft..heeft pech sowieso kunnen alleen de mensen in de lijst met gamertags meedoen teams die ik host moeten mij ff bellen wanneer ze ready zien dan restart ik de match en ook ff bellen wanneer ze een map hebben afgerond 06-12388047 Zijn er nog onduidelijkheden??
iemand mag een vervanger opgeven, maar dat moet wel op tijd gebeuren ik denk dat we het ook maar moeten houden op 1 vervanger per team kan iemand Franky V vragen of het mogelijk dat hij 2 personen uit zn friendslist schrapt want die is vol
Dialogical, kan een team ook opgeven? Want ik ben nu al de heleweek proberen contact te krijgen maar heb maar 2 mensen gehoort, waarvan ik nu van 1 weet dat ie niet ken en de ander heb ik weer een tijd niks van gehoord. Oftewel, ik mot in mijn remie tegen de spice girls vanaaf. Das op zich geen probleem, maar het lijkt zo lullig als een heel team door 1 iemand word ingemaakt