Ik doe mee, want anders houden we geen team meer over vanavond. DJZ kan ook al niet, ons team is nu -> XiroKe, DarkSquad DRL, Marnixio en Virox. Dus 4v5, maar dat maakt ons niks uit.
We kwamen, we zagen en gingen maar snel weer weg. Uiteraard willen we nog steeds meedoen aan het tournooi, maar niet op deze manier. De server was twee keer gecrashed en toen die het eindelijk deed kwamen er verschillende mensen niet meer binnen. Beter wordt deze shit in het vervolg beter geregeld voordat je aan de organisatie van een tournooi als deze begint.
Ik stel voor om in de toekomst gewoon te spelen, waarom geen 5v3. Ik bedoel, het was tenslotte in jullie voordeel. Dan hadden we iig nog een wedstrijd gehad. Alleen even uitzoeken waarom mensen constant "timed out" worden. Edit/ nog iets, misschien is het handig om 5v5 in 4v4 te veranderen (minder kans op timed out gevallen) en iets eerder beginnen (20.00).
een server die crashed kan voorkomen. als je een beter idee hebt kom dan met een beter idee of als het jouw allemaal niet waardig is doe dan gewoon niet meer mee aan dit soort posts hebben we nix
het liep inderdaad nog niet helemaal gesmeerd, maar dat was volgens mij meer de schuld van xboxlive! hij moest namelijk hosten... we hebben later bij magico gespeeld, en dat liep perfect alleen jammer dat sommige mensen ineens niet kunnen of niet komen opdagen... spice girls waren in ieder geval total ownage
Haha, ja je was echt goed je sneakte zo door ons heen . Maar ik vind het wel lomp hoor, dialogical doet heel erg zijn best voor ons en andere mensen nokken er dan mee. Xboxlive zou voor ons komen hosten, komt die na een half uur eindelijk online gaat die zelf lopen spelen in een ander potje en zegt niks terug en na een tijdje ging hij weer offline.
boomer: vanavond nog wolfen? mischien wil magico wel hosten, kunnen we lekker met een man of 10 wolfen heb jij tijd magico?