Hmmz, ik ben eigenlijk voor kleinere teams. Kan je ook beter samenwerken en heb je sneller en gemakkelijker een team inelkaar voor de wedstrijd. Ook ben ik voor een vroegere speeltijd.
ik denk dat het beste is dat we met een nieuwe opzet komen, want als we op de zelfde manier verder gaan krijgen we weer precies hetzelfde
denk ik ook. Ik denk dat we eerst het beste kunnen vragen wie echt altijd beschik baar is. dan weten we iig zeker dat ze komen. dan ken het hoogstens een keer voorkomen dat iemand een dagje niet ken.
we kunnen denk beter opnieuw beginnen magico is een goede host, die zou dan alles moeten hosten... ik ben in ieder geval elke zondag om 9 uur beschikbaar...
is er nog animo om dit toernooi in gewijzigde vorm te vervolgen? het moet volgens mij wel kunnen werken als dialogical alles host, hij is de enige heir die moeiteloos 5 vs 5 kan hosten... wie heeft er nog zin?
Ik krijg over een tijdje misschien een snellere verbinding, hoeveel mensjes kan ik hosten met een 512/1024? Dan kan ik ook nog hosten, RtCW toernooi was namelijk een uitstekend idee.