het lijkt mij het beste om OF teams van 3 te maken OF teams van 6, op de pc heb ik ook heel vaak in die formatie gespeeld en dat werkt erg goed. Alleen moet je bij die 3vs3 wars rekening houden dat je geen al te grote maps speelt. Base Beach Assault Dit zijn de maps die het meest gespeeld worden in 3vs3 maps, alle overige maps, de zogenaamde "war-maps" worden wel gewoon in 6vs6 formaties gespeeld. Trouwens, ik heb wel een mooie naam voor ons team Dialogical, nl: Team Optical Dit is weer mijn bijdrage aan deze coole thread..siejaa
Waarschijnlijk wordt het zondag omdat dan de meeste mensen overal het gemeen beschikbaar zijn. Vanaf welke zondag is nog niet te zeggen omdat er nog veel te regelen valt.
ik ben vanavond na 21.30 online dus iedereen die ff wil spelen of nog vragen heeft join me game tenzij iemand anders nog een voorstel heeft zijn wij Team Optical
post trouwens allemaal ff je favoriete maps, modes en settings...dan kan daar ook rekening mee gehouden worden
qua modes moet er alleen stopwatch gespeeld worden, dit is het eerlijkst omdat iedereen gelijke kansen heb en je moet de tijd van de ander verbreken
favo mode checkpoint en map maakt niet zo uit. Training ging niet zo gewelig, er kwam geen tegenstand. Misschien eens een keer trainen tegen jouwn groepie DiaLogical ?, zeg het maar
dat word idd lastig denk ik, dus teams van OF 5 OF 3 zou het beste zijn dan. Mijn voorstel: iemand die goed is met excel een tabel laten maken met 3 personen per team teamnaam aantal gewonnen wedstrijden aantal verloren wedstrijden aantal gelijkspelen wedstrijdverslag zo heb je mooi alles op een rijtje en het kan makkelijk ge-update worden.
Waar wou je die stats neer zetten dan? Hier? of in een ander topic wat alleen voor die zooi bedoeld is.