Team 1: Stryker Majin mastapiece What DiaLogical Dit is mijn voorstel voor team-naam + logo/banner: Teamname: Zero Barrier We own..hehe see ya
Nice logo. Maar het wordt toch geen clan hé, nouja ik bedoel jullie mogen wel een soort clan maken, maar ik zit ook al in een andere clan.
Shit heb ik een keer geen internet(behalve nu vanavond even dan)beginnen ze meteen een leuke competitie Leuk initiatief dialogical. Dit spel verdient het eindelijk eens een leuke competitie tehebben! Ik vraag deze week internet in mn huis in rotterdam aan en ben dus over 2 a 3 weekjes weer lekker normaal online. Greetz en have funn yall!
shit, kom ik nu ook achter, tijdje op vakantie en ze gaan meteen competitie beginnen. enne waar woon je in Rdam?
ik denk hele WlW clan dus: Razorblade Cassie Eeks NL Verita King Jelzie Jan NL Praetorian niet zeker hè
cool..ik voeg jullie toe (onder voorbehoud)...ik zat laatst trouwens ff te checken toen jullie aan het oefenen waren
Hoi, gaaf idee! Ik doe zeker mee, het maakt me niet uit in wat voor team. Ik ben redelijk tot goed, en kan eigenlijk altijd. Voeg me toe plzzzz
oke LeoGeo ik ben trouwens vanaf morgen tot maandag middag een weekend weg daarna ga ik door met de planning
Oké Urty en ik zijn ffkes bezig geweest met een logo ontwerpen voor onze RTCW "clan" ik zeg niet welke van wie is omdat je anders misscien corrupte zooi krijgt Beide logo's zijn nog een zware alpha versie waar dus nog het één en ander aan gesleuteld moet worden. Dat is de eerste En de 2e We willen graag de mening van jullie, dus niet bijv 1e of 2e is kut we willen een goede uitleg wat er misschien bagger en dus wat er anders moet aan is of wat er leuk is, en dus behouden moet worden. Greetzz, Jeroen en Urty
ik vind de eerste beter uitzien 2de is nogal onduidelijk en beetje hokjes achtig maarja naam is wel grappig
dat komt omdat ie is gemaakt in word en daarna geplakt in paint. Daarom zeggen we erbij, het is een alpha