Idd, Urty hoeveel team mates hebben we eigenlijk al? ik dacht 4, we hebben er volgens mij nog 1tje nodig dus wie wil zich bij de Bullit Dummies melden
kijk maarff wie er nog vrij zijn stuur dan een PM naar hun misschien als we geen reserves nemen kan leogeo bij de bullit dummies
i'm back guys we hebben nu idd 2 mensen die 10 man kunnen hosten als ik zelf niet moet spelen draai ik wel dedicated voor een andere match LeoGeo kan ons team wel joinen maar dan zitten we met een reserve en zoals what al zei zijn er nog teams met minder man
Ik moet nog even kijken wie gaat mitarbeiten met team #3 en een degelijke naam. Binnenkort meer dus. Is het al bekend wanneer je wilt gaan beginnen met het toernooi?
zodra we genoeg teams hebben, maar ik wil ook nog te lang wachten anders bloedt het dood ik denk zelf laatste inschrijfdag as zondag en die week daarop zondag beginnen
liefst alleen xbw leden en minimaal 6 teams zou wel leuk zijn btw wie heeft er nog geen team van minimaal 5 spelers maar wil wel meedoen?
Ik ben samen met nimrod bezig met een nieuw team. voorlopig hebben we deze: Nimrod NL Boomer NL Deliquente Gaizka die andere hebben we zo gevonden.
Elite Assassins DEA LiQuid EA - DarkSquad DJZ DEA XiroKe EA - XiroKe DEA Shadow EA - DarkSquad DLR DEA Virox EA - virox En er schijnt nog een te zijn, maar daar weet DJZ meer over. Binnenkort dus compleet. Edit/ DEA Exile EA - DarkSquad DLS Allemaal Nederlanders, weet niet zeker of iedereen hier is gerigistreerd, de meeste wel dacht ik.
nee, DEA Exile EA is niet in de clan, hij denkt er over erin te komen maar hij veranderde zijn naam om te kijken hoe het uit zag, maar hij doet wel mee met de tournament
-als ik het goed begrijp zit gaizka dus niet meer in team 2 maar in het nieuwe team van boomer. team 2 komt nu dus 2 spelers te kort -XBOXLIVE! en sgt Oddball, hebben jullie al teams bij elkaar geschraapt? -Moeswa, heb je een team? -Vaag, denk je dat je binnen 2 weken internet hebt? -LeoGeo, team 2 heeft nog spelers nodig misschien kan jij hun joinen? volgens mij was dat het wel wanneer gaan we trainen Imperial Executioners? per team mag je trouwens 4 voorkeurs map/modes opgeven maps met de meeste stemmen worden voor het toernooi gebruikt