dialogical: ik ga inderdaad bij het team van boomer ja, wij spelen namelijk bijna dagelijks rtcw, en kennen elkaar allemaal door en door
Ik heb een aantal man die wel geïnteresseerd zijn, maar ik zou wel graag wat meer details (vooral speeldagen/tijden) willen hebben. Ik ken trouwens ook iemand uit Engeland die misschien mee zou willen doen, is dat een probleem?
wil zoinzo distruction doen, en weet er nog wel 1 maar die komt later wel. Ik geloof dat mijn team een beetje uit elkaar valt, heb alleen nog contact met Jeroen
we spelen elke zondagavond...reken maar op een uur of 21.00 en als er 1 engelse in je team zit is dat niet zo erg als ik de voorkeuren per team binnenheb (wat betreft de maps) maak ik direct een speelschema
Kunnen wij dan mee oefenen. Met wij bedoel ik dan jeroen en ik, en misscine ken jeroen nog inet eens mee doen.
Ik ga nu samen met Urty en WtR trainen dus wie mee wil doen. Ik heb de host gemaakt. BTW over die maps die je het liefst hebt * distruction * Trench Toast en dan checkpoint (lekker snipen )
Wel ff 1 ding er word niet met panzers gevochten want dan doet mijn team niet meer mee. James bond sorry nimrod had al een 5e team lid gevonden voordat ik jou post net las, dus je kunt er niet meer bij of we moeten teams van 6 hebben, maar dat word een beetje teveel om te hosten denk ik. Sorry
ik kan niet meer meedoen om 21:00 moet weg alleen panzers zijn wel irritant alleen om dan niet mee te doen:{
Sorry mensen, ik ben even weg maar Im back Anyways, ik vind het allemaal best, ik wil in elk team wel spelen! Als ik maar n team heb!!!!