Haha ik hoop goed want ik heb hem in de pre order staan. Gelukkig voor maar 20 euretas. Maar toch, als het niks is is het toch zonde.
Gisteren even naar wat gameplay via twitch gekeken maar snel weer uitgezet. Wil de game zelf ontdekken..
Op de One is hij pas speelbaar vanaf 9 februari, heb hem wel al gepreload. Heb hem even getest met EA en Origin Access, ziet er heel goed uit. Wil alleen niet te veel spelen anders ben ik dalijk alles dubbel aan het doen.
Sfeer is top, speelt lekker, leuke puzzeltjes, alles is goed, alleen denk ik een uur of 4 max in totaal. En dan vind ik 20 euro aan de hoge kant. De trial is 2 levels (ongeveer 30 minuten speeltijd) en in totaal zijn er tussen de 10 en 12 levels.
Dat is wat kort inderdaad. Nou zag ik hem bij bol.com voor 59€ staan.. Pfff foutje zeker. Gelukkig ben ik ook voor 20€ in zee gegaan.
Lijkt mij in ieder geval een hele mooie ervaring de trial was in ieder geval super! Enige minpunt voor mij de mogelijke lengte.
http://www.yourgamezone.nl/XBOXONE-...zpGyaFwFsM7TIYPXzWCxvYwaej2g1e2bmwhoClfbw_wcB Lol... Ze zijn gek...
En daar zit dan in het hoesje een 20 euro kaartje? Lol Volgens mij bestaat er geen winkel versie zowel op de website op die van EA staat nergens ook maar iets van een winkel versie.
Unravel is voorlopig alleen een download, het kan zijn dat ze tzt een "life is strange" uithalen en het spel uitbrengen op disc. En 60 euro is veel te veel voor een game die maar maximaal 5 uur duurt.
Nou ik vind het een geinige game tot nu toe. Alleen laten ze je wel erg in het gewisse. Er wordt niets verteld of gezegd. Hier is de game en kijk maar. Natuurlijk wel de eerste stappen en ingame tutorial maar verder niets, geen inleidend verhaal of zoiets. Des al wel te plus vermaak ik mij prima. Soms is het trial en error en moet je eerst een keer dood voordat je snapt wat er gedaan moet worden.. IK ben verrast door de game.
Ik vind dit soort spellen juist wel lekker dat ze niet zo heel lang zijn. Gewoon tussendoor een grote game om even pauze te nemen van dat spel.
Zo de eerste 1,5 level gespeeld en moet zeggen dat het grafisch echt een vette game is. Ziet er tof uit qua stijl, maar ook de details in de wereld zijn echt super gedetailleerd. Soms is het inderdaad wel lastig te zien wat je moet doen, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Lekker puzzelen mooie setting. Ik vind het echt een top game tot nu toe.