met de muis richt je sneller, dat is gewoon zo. maar halo en timesplitters hebben al bewezen dat het ook zonder kan...gewoon even wachten op uc, dan pas kunnen we een oordeel geven we shall see !
het maakt toch nix uit als je met een controllers moet spelen iedereen speelt met een controller dus iedereen heeft hetzelfde probleem van mij hoeft er dus geen muis en toetsenbord te komen.
maar jah ... die komt er wel voor de X-Box. En volgens jou zie jij de controller ook als een "probleem". UC is speciaal ontworpen voor de Xbox (gelukkig geen poort van de pc versie). Ik ben echt er echt benieuwd naar.
ik vind het geen probleem maar zo klinkt het wel zoals iedereen er hier over praat omdat de meeste liever met een toetsenbord spelen ik zelf vind een controller veel lekkerder om vast te houden. maar ik ga UC zeker weten spelen want dat is het spel waar ik nu echt naar uitkijk.
Tuurlijk is het geen poort van de pc versie, ze zijn begonnen met uc en hebben toen ook besloten nog een pc versie te maken, vandaar dat ut2k3 veel op uc lijkt.
Hmm dat vind ik echt een sterk verhaal dat ze eerst UC en daarna maar een pc versie gingen maken. UT was 1 v.d. best verkochte pc games en altijd best gespeelde online game. een jaar na UT waren al veel plannen voor een UT2 voor de pc. Dus het zijn gewoon 2 aparte wegen. Want UT2K3 is nu al haast best online game 2002. Maar goed .. de X-Box versie zal wel goed zijn...en het zal wel een online topper worden. Doom III gaat ownen op de Xbox
Een optische muis is juist langzamer. Omdat die minder bewegingen per seconde kan doorgeven omdat het "foto´s" moet maken en dat gaat niet zo snel als een balletje wat voelt wat hij doet. De Razer boomslang 2000 is nu de snelste muis (met balletje) die geeft zon 2000 instructies per seconde af. Een optische muis vaak maar 800
Jah dat klopt wel eigenlijk. Ik heb zelf een Wireless Optical Mouse [zo zo engelse praat ] Maar die reageert langzamer dan mijn Wired Optical Mouse. Dus de beste is altijd het balletje met een staartje
Je hebt altijd lamers die het spel niet eerlijk willen spelen... Ik heb niets tegen een k+m besturing, maar wel tegen die besturing online waar de meeste anderen met een iets tragere controller spelen. Dat is een nogal lame manier om voordeel te hebben.
Maar zoiets valt niet te controleren natuurlijk. Of aparte servers opzetten. K+M Server en Controller Server maar das echt moeilijk gaan doen.
Speciaal aangepast aan de controller van de Xbox. Verder is er geen sprake over ondersteuning voor keyboard + muis. Ik heb een email gestuurd naar Epic Games Info over keyboard ondersteuning...dus ik ben benieuwd.
Er komt trouwens alleen maar ondersteuning van een keyboard... dit voor PSO II .... de muis zal MS niet gaan ondersteunen... tevens zal voor UC een stuk software herschreven moeten worden ... en voor dit spel element zullen ze dit ook niet gaan doen... dus relax ... ik mol je straks met de controller
Hoi Tipex ... ik heb hem gister geschoond .... on-topic... Unreal word gewoon een hele leuke shooter ... ik kan niet wachten totdat ik jullie kan afknallen
Ah beter. Ik doe zelf ook wel multiplayer met UT2k3 .. de demo nog steeds (De full version is me ietsje te duur ) We zullen dan wel zien bij UC wie er gaat winnen. We gaan een competitie starten van dit forum Only Controller dan Of ze moeten toch een keyboard+muis ondersteuning uitgeven enzo .. dan ga ik jullie daarmee ownen
Komt zeker in orde We gaan gewoon een tournament organiseren. Zal wel lukken zeker met Live. Hopelijk is de framerate met 32 spelers nog lekker snel, aangezien je met controller moet richten