Ik heb ook net Unreal Championship en ik mag ook wel toegeven dat de framerate veel lager ligt op de xbox! MAAR!! Nu lig ik wel lekker in mijn luie zetel te genieten! Quite...!
ik heb dus wanadoo casema en dat is fucking snel. ongeveer 60 kb volgens speedtest.nl. ik kan dus hiermee op xbox live het heet trouwens COM21
Kep verschillende FPS's met controller gespeelt, maar dit zuigt als de tering, ik moet zowiezo sensivity op het maximale zette om een beetje snel te richten. Ik speel vanaf Wolfenstein 3D al FPS's (hoewel dit geen vergelijk is) maar ik speel vanaf Quake 2 online, en met een muis kan ik veel beter overweg, ik als ik 1 keer spring nogwel 3 mensen uit de lucht schieten, probeer dit eens met een controller.. Ik koop ook geen FPS's voor me xbox, de enigste reden is hiervoor omdat 't met een controller moet, zodra er een muis voor word uitgebracht, of nog een betere uitvinding, dan ben ik erbij.. Eigelijk zouden ze er een muis voor moette uitbrengen, de ps1 had dit ook, voor Red Alert, kon je in een pakketje samen kopen..
Jah ik had ook een muis voor de PS2 en dat werkte echt perfect niet normaal. Veeel beter dan controller. Mijn 1ste FPS was ook Wolfenstein 3D met als eerste multiplayer game: Doom II ... daarna Quake 1 maar als 1ste topper: Quake 2 jah. Ik ben speel al jaren FPS en die muis is nou zo'n gewoonte...dezelfde accuratie kunnen ze nooit in een controller stoppen. Ik heb ook UT2003 op de pc en mijn FPH [Frags Per Hour] ligt veel hoger dan mijn FPH met UC.
Tsja met Halo op X-box heb je vaak dat als je langs elkaar heen loopt het een wedstrijd word van wie zich het snelst omdraait. Alleen de snelheid waarmee je draait heeft hierbij een limit (de controller). Op de PC is het een kwestie van snel je muis een zwiepert geven (bij wijze van spreke) en je bent 180 graden gedraait. En aangezien Uneal nogal snel kan gaan lijkt het me beter om met de muis te spelen mits je daar mee overweg kunt. Bij Muis vs Controller zal de geoefende muis speler met gemak de speler met een controller in maken.
En als de game zelf ook snel loopt. Bij UC lijken het net een soort zandzakken die lopen met lage zwaartekracht. Voor de UT en Ut2003 die-hards weten dat het in die spellen de gamespeed zeer hoog ligt. Veel actie tegelijk en echt snel .. je moet zelf zo snel en gelijk accuraat kunnen richten en schieten anders ben je dood. En dat mis ik in UC .. dat snelle.
Het zal wel niet zo snel zijn omdat je gewoon niet snel met de x-box controller kunt richten (niet zo snel als met een muis).
En dat vind ik het nadeel. Het spel is gewoon langzaam vanwege de controls. Ik speel het allerliefst op de hoogste gamespeed en dan de AGILITY optie geactiveerd. Dan ga je toch lekker snel zoals het hoort en dan kan ik beter schieten met me controller! Maar zodra je adrenaline op is, dender je weer langzaam verder.
Ik heb ut2003 op de pc en UC op de xbox, ik vind dat ze het heel goed gedaan hebben op de xbox en het is ook heel prettig om met die controller te spelen. Ze hebben dan ook de gameplay van UC aangepast omdat het ook op een console is en daardoor speelt die nog fijner.
Niemand heeft het hier over de PU n00b. Trouwens .. de PU is kewl. Pff nog even wachten en dan eindelijk Live!. Hopelijk speelt het wel lekker ...
keybord + muis. Controller gaat ook wel goed. maar in dit soort spellen moet je snel reageren. en dan is een muis toch beter. en als je precies met de sniper op het hoofd wilt mikken is een muis ook beter (gaat sneller en kunt precieser mikken) In halo maakt het niet veel uit want dat is niet echt een snel spel UC wel.
UC vind ik ook niet zo bijster snel. Maar als je tegen 7 spelers moet deathmatchen en iedereen is dezelfde plek .. damn wat mis ik die muis. Zeker met instagib mis ik ook het toetsenbord .. het dodgen en strafen enzo. Ach het is een topspel maar het is echt veel wennen als je UT/UT2003 gewoon bent.