1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Championship 2 The Liandri Conflict L!VE experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JT Chinaski, 17 apr 2005.

1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Oh sorry, verkeerd gelezen.

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha had alatst weer met me clan (www.xclan-beware.nl)een leuke sniper plek ondekt in dat eene lvl met dat gat onderin(groot gat) dikke lol als je instagib speelt!!!

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand die "download" al binnen? Zijn alle nieuwe characters direct te kiezen en hoe spelen de nieuwe characters. Lijkt me vooral tof om met Apophis te spelen.

4. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de characters kiezen door bij de bestaande op 'X' te drukken, dus bijv. wil je merc anubis, dan druk je bij anubis op 'X'. Maar ze spelen bij net als de character waar je dan bij op X moet drukken, maar kleine verschillen overal. Ze zien er wel onwijs vet uit.

Je hebt trouwens ook een super vaag level, evil hands ofzo, dan kan ja op een ding gaan staan en dan klapt een hand naar beneden en 'sluit' een mes. dan kan je als je een beetje domme bots instelt ze allemaal pletten

5. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had UC2 al een tijdje niet meer gedaan, maar door die nieuwe characters ben ik toch weer gaan spelen. Die nieuwe characters zien er vetter uit dan de "originele" characters, ook al spelen ze ongeveer hetzelfde. Enkel ze hebben wat andere adrenaline krachten. Met de gewone Selket gebruikte ik altijd veel Heal, maar Necris Selket heeft die kracht weer niet. Zij heeft weer Vampire. Vind ik wat lastiger omdat je dan eerst de aanval op moet zoeken voordat je health erbij krijgt. Ik vul liever gelijk dat balkje. Ik heb al een aantal characters geprobeerd: Necris Selket, Calypso, Apophis en Lilith. Ik speel het liefst met snelle characters. Apophis is wel iets trager, maar hij is wel vet, lekker met zn bijl aan het zwaaien.

6. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Zo laat ik ook is ff die content downloaden....

7. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt echt vette nieuwe characters
    voor als die 2de medium scaarj

8. Rovak

Rovak Guest

Ik vin alleen die nieuwe maps vet =)

9. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek een paar teammates om die Amerikanen eens te grazen te nemen. Zitten een paar lui tussen die heel goed zijn. Ik loop zo'n beetje als enige NL-er met die gasten te knallen, maar wil niet echt lukken.

Wie doet mee? Voeg me toe als "Friend" onder de naam "EpsilonNL". Pm sturen is ook een optie...

Edit: Wie mag ik van dit onderwerp/forum toevoegen?

Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Je mag me best toevoegen...ik speel het af en toe...

11. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er overigens nog een patch...

gisterenavond speelden wij met een amerikaan (denk ik) en die zei dat er geen patch komt. Ik hoop dat hij geen gelijk heeft.:{

12. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er wel een patch moet komen als ik het spel loop ik some tegen ontzichtbare muren op en ik kon een keer door muren heem lopen

(wel leuk maar ik kon gelijk niet meer spelen)

13. Rovak

Rovak Guest

Voeg mij maar toe! Ik speel het nog vrij vaak en als ik een invite krijg van uc2 dan join ik bijna altijd ;). Mijn GT = Rovak

14. Candyman

Candyman Guest

Rovak waarom kom je niet gewoon terug op halo 2 man ;)

15. Rovak

Rovak Guest

Het idee dat ik de kans heb om jou tegen te komen staat me niet zo aan =P

16. Candyman

Candyman Guest

haha grapjas, gister had k ff unreal 2 gespeeld, geef mij maar unreal championship 1 hoor ik hou meer van 1 person en instangibt actie.

17. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay! Thanks! De uitnodiging komt heel snel.

Halo 2 vind ik een beetje traag vergeleken met Unreal. En bovendien geen gezeik met cheaters. Mocht je dat toch gaan denken, dan is je tegenstander gewoon 'master'.

Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  18. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Instagib spelers,Add me even aan je fiendslist :)

Speel weer vollop de laatste tijd,maar ik mis nog een aantal Nederlandse IG spelers.

Add me dus even,of reageer hier ff ok?

Angelo

19. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Apofish ofsoiets wel rlx

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Apophis jah, de nieuwe characters zijn wel cool, maar ik speel toch het liefst met Selket. Lekker snel en ze kan zichzelf healen. Apophis kan zichzelf ook healen, maar ik vind hem te traag.

Deel Deze Pagina