ik heb em wel al ik heb nog geen characters unlocked... ik moet nu gaan.. ik post morgen wel welke characters je op het begin kan kiezen..
ey k heb even een paar vraagjes: 1. speelt het spel echt soepel en fijn? 2. is de SP wel de moeite waard om het spel voor te halen, aangezien ik geen live heb?
De SP is zeker de moeite waard en met bots spelen is nooit mis. Naar mijn mening speelt het spel erg fijn maarja ik weet niet wat jij fijn noemt..
@Smelly pussy laten we daar maar even niks over zeggen... @xboxbezitter ja het speelt wel 'fijn'.. voor de sp alleen zou 'IK' het niet doen... maar ik speel fps games zowieso meer voor de MP...
officieel pas vrijdag.. Maar hijs vast wel te vinden ergens op het net of ergens te koop in een winkel die zich niet zo aan de release date´s houd...
Sorry hoor, maar dat kan je natuurlijk nooit weten. Je hebt het spel nog niet eens en dan weet jij precies hoe de singleplayer is. Sommige mensen nemen op basis van dit soort meningen wel een beslissing of ze een spel kopen. Dus hou je kop als je de SP dus nog niet hebt gespeeld. Op basis van die demo kan je dat in ieder geval niet zeggen.
Nou, kunt toch wel raden wat je kan verwachten. Het is gewoon steeds een map met een paar bots die je moet verslaan. Het verhaal kun je toch wel lezen op www.unreal.com
Ja ik zou hem niet halen als ik geen live had eerlijk gezegd, Ik bedoel tegen BOTS vind ik persoonlijk geen reet aan.. Maar da tis natuurlijk mijn mening..
ik kwam binnen in de mediamarkt en na een uur wachten kwam er een vrachtwagen met UC2!!! Story is vet en online al helemaal!!!!!!