mensen je kan nu wel zegge dat je het jammer vind voor andere dat die hem nog niet hebbe maar je zou het ook kunne boycotte en gewoon wachte op de release lijkt mij het leukst
idd hij is er echt wel want Play.com heeft hem ook sinds vandaag in hun bestand zitten...ff afwachten dus
m'n moeder gaat het voor mij kopen ik zit nu op school en ik heb de cover en de naam uitgeprint dus als ze nog de verkeerde mee neem wor ik gek om 3 uur ben ik uit dus ik ben benieuwd
ja bagger is dat he... Als ze je game niet opsturen, ik heb dat echt vaaaaak gehad bij bol.com daar bestel ik dus niet meer
Die krijg je vandaag niet meer. Ik zit me al weken op dit spel te verheugen en dan is het spel eindelijk uit, heb ik hem nog niet. Ik heb echt spijt dat ik hem besteld heb. Dit is zeker de laatste keer dat ik iets bij gcshop heb besteld. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Ik heb het liefst mijn geld terug, dan haal ik hem wel bij MediaMarkt.
Pffff eindelijk binnen die game...was nergens te krijgen...heb hem uiteindelijk bij FRS gehaald...en die kreeg er maar drie binnen, en ik had gelukkig de eerste....ze hadden nog niet eens de LE (tin Box)... ik denk zeker aan problemen met de distributeur hier in NL...Mediamarkt is duits dus ze zullen een andere leverancier hebben... heb hem vanwege het mooie weer nog niet gespeeld... maar dat gaat zeker gebeuren... verder hoop ik dat al die mensen die hem nog niet hebben hem alsnog snel krijgen (was wel wat goedkoper via internet zag ik) C-ya online......je mag mij altijd toevoegen....Seahawk NL Greetz
Dat zie je niet vaak dat de mediamarkt als eerste is (gisteren al). Hoe meer nederlanders hoe meer vreugd zeg ik maar!!! Greetz
Die mode die je noemt weet ik niet...maar je hebt wel mutators...je kunt de game (Live) dus helemaal aanpassen naar wat jezel wilt...pretty cool zou ik zeggen
Wat is de prijs bij mediamarkt voor UC2??? Alvast bedankt, want het is wel een stukje rijden voor mij. Maar zeker wel de moeite waard