ik vind het alleen jammer dat er geen clan opties in zitte maar voor de rest heb je egt vette combo's en dinge die je met je adrenaline kan doen
Check ff in de UK http://www.play.com/play247.asp?pa=rts&page=title&r=XBOX&title=616521 Hmmm UK only misschien??? (die overigens wel te bestellen is zoals je ziet) Greetz
Damn... dus toch :{ Best stom, dit is echt dé ultieme party game. Of zou de reden weer zijn dat ze meer mensen op live willen krijgen.
Ik heb um ook vanmiddag gehaald bij de Free Record Shop. Mijn eerste indruk is erg goed!! Vooral met Mutators aan is cool. *)
Ben ff begonnen met de SP tournament, en ik moet zeggen goed uitgewerkt...vooral met die tutorial, echter bij het derde stuk weet ik niet hoe ik boven moet komen om bij die trainer te komen... dus na de parctice moet je naar boven komen...maar hoe?? Greetz
als voor de muur staat waar je op moet, zie je rechts ook een muur/rots, via die hoek moet je omhoog. oja, en nog bedankt van de info van de LE, die wilde ik ook hebben, maja ik heb nu de gewone, je maakte me verdrietig
Lijkt me wel kut eigenlijk. Ben je net zo'n Live freak die UC2 speciaal voor Live hebt gekocht en dan krijg je te horen maps te krijgen door ze te unlocken in de SP.
nou misschien heb ik het fout want als je CTF doet krijg je andere levels dus 40 kan wel kloppe alleen het aantal spelers heeft ook invloed op welke levels je kan
Ik heb de Ascension Rites uitgespeeld op Novice. Dan heb je 2 karakters unlockt, Devastation en Selket. Ik weet niet hoe je andere karakters unlockt. Vooral Selket speelt dik relaxt