1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Championship 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pro Maniac, 2 dec 2004.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hebbem ook gekocht
    en vind het een erg coole game, wel erg moeilijk
    bij experienced difficulty kan ik nauwelijks een 1on1 deathmatch winnen :|
    die bots zijn dik lame, gaan telkens naar de Udamage en invisibilty
    echt nep

    daarnaast snap ik een aantal dingen niet

    hoe kan het dak in Melee ALTIJD doodga?
    tegen bijv Szalor of andere sterke grote mensen...
    vink nep
     
  2. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja melee is ff wennen, je moet ook recht vooruit slaan zeg maar anders mis je,

    ik vind MALCOLM de beste character tot nu toe,

    Om hem te krijgen moet je alle game modes 1x winnnen van een andere speler, wat je dus doet is tegen player 2 op je eigen xbox spelen..

    Raiden unlock je door alle challenges te halen

    en de rest weet ik ook niet.,,
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Super spel! ben nu de helet ijd in de singleplayer bezig om te trainen en ik begin het steeds leuker te vinden.
     
  4. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    in melee altijd dood??!!?!?! ik win dan vaak, ook in masterfull, met bijna ieder carater. tip: nooit locken in melee, alleen de right trigger in blijven klikken en om het caracter heen blijven lopen die je dood moet hebben! _0/
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    noujah altijd :p
    ik heb gisteravond nog eens goed geoefend (eigenlijk gister de hele dag :p)
    en nu snap ik het wat beter, bij Novice win ik nu ongeveer altijd melee, en experienced...
    nou daar waag ik me vandaag dan wel aan ^^
     
  6. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    denk aan de tip, NOOIT locken in melee!!!! dan heb je meer kans op winnen. *)
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah ik doe nog steeds locken, dan zie ik de health en weetik wanneer ik hem dood heb,

    vind ik toch wa handiger :)
     
  8. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: met 2 player he, heb je dan net zoals in unreal championship 1 veel last van framedrops? want dat kan zoooo irritant zijn...
     
  9. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk ook met zn 2en online?
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet toch wel locken als je van veraf een melee aanval doet. Anders vlieg je langs je tegenstanders. Maar van dichtbij is het denk wel een goede tip. Ik zal er ff opletten.
     
  11. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net Devastation en Selket vrijgespeeld. Maar ik snap niet hoe ik Malcolm unlock. Er staat : Win a match against human opponents in every game type. Moet ik dan gewoon split-screen van een vriend winnen, of tegen iemand van het ras human??
     
  12. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz dat is wel een goede vraag. Ik zou het eerlijk gezegt niet weten, ik moet Malcolm zelf ook nog unlocken:) Wel heb k zojuist Raiden vrijgespeeld:D Die challenges zijn echt uber moeilijk, maar Raiden is wel cool. Lekker snel, en hij ziet er natuurlijk gewoon vet uit. Hij kan ook naar de andere kant van een map teleporteren ( met volle adrealine) Ik heb het nog niet getest in CTF, maar het zou wel een hele uitkomst zijn als je in één keer naar de andere kant kan.
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je Malcolm wil onlocken moet je gewoon ff alle game types bij langs gaan online of oflline maar je moet zo wel allemaal winnen.

    En voor de mensen die geen zin hebben om alle characters te unlocken moet je in het begin van een story singplayer level op start drukken de linker en de rechter trigger ind rukken en het witte knopje indrukken dan komt er een cheat menu voor en dan kun je jezelf onverslaanbaar maken of als je helemaal geen zin hebt omdat potje te spelen de hele tijd op give me a point ofzo drukken de hele tijd doordrukken dan win je dus en dan krijg je characters natuurlijk kan dit niet online is maar goed ook. :D
     
  14. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    GDVR mijne loopt de hele tijd vast enzo, heeft iemand hier ook last van?
     
  15. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja mijne loopt ook redelijk vaak vast..
    Vooral bij het startscherm...

    Ik kan die laatste 2 Challenges maar niet halen:mad:
    En als ik cheats gebruik dan heb ik die challenge niet gehaald..
    Of doe ik iets verkeerd soms?
     
  16. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    lol...die challenges zijn zeker niet makkelijk... zit al vast bij de eerste...dat je zover achter staat..pfff dat haal je toch nooit???

    Greetz
     
  17. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die moest ik ook 10x proberen geloof ik,
    Je kan het beste eerst ff die story mode helemaal uitspelen..
    Dan ben je beetje ingespeeld..
    zo heb ik het tenminste gedaan..
     
  18. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook daar heb ik wat moeite met chapter 10...dat gedoe met die bal...sta op de een of andere manier altijd op de verkeerde plaats...maar volgens mij moet je daar veel speed gebruiken!!!

    We gaan het gewoon proberen

    PS daarom heb ik ook gekozen om eerst een even een tijdje die SP modes te spelen. By the way...ik hoor dat de game best wel lag heeft vooral met buitenlanders!!! Is dit echt zo? want volgens mij ligt dit ook een beetje aan de verbindings snelheid

    Greetz
     
  19. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    ja met die bal is eignelijk best simpel als je eenmaal weet wat je moet doen,
    ik pakte gewoon die bal en dan sprinten maar :cool:



    Nou ik zelf heb alleen lag als er iemand bij joined in een game,
    Maar ik hoor wel veel mensen klagne over lag soms inderdaad, Maar ook zelfs bij door mij gehoste games en dat terwijl ik tog een 10mb/1mb verbinding heb..
     
  20. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is gelukt...nu zit ik in die chapter die je binnen 10 minuten moet klaren...dus je moet je een weg banen door die vijanden...lol...zit wel met zweet in je handen...coole game hoor

    Greetz
     

Deel Deze Pagina