1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Championship 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pro Maniac, 2 dec 2004.

1. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als DOAU ? :D;)

Sorry voor de off.

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DoA: Ultimate vind ik helemaal meesterlijk online, maar UC2 is minstens net zo goed. Op dit moment geef ik UC2 de voorkeur, maar die heb ik dan ook net nieuw.

3. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me egt een super vet spel! Ik moet het hebben! Maar helaas ben ik blut:mad::mad:

4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zeker meegedaan met de prijsvraag..:+

5. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    soms heb ik wel last van storingen in het beeld bij UC2, bijvoorbeeld lijnen...

6. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook wat problem de eerste paar keer , liep wat haperig enzo en liep vast ook ...maar nu loopt het wel weer goed gelukkig

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat als je wat krasjes op je disk hebt dat je met een beetje tandpaste en een doekje over de disk moet gaan ofzo..ik weet ook niet precies hoe het zit :confused: maargoed..:)

8. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand van jullie wel eens een challenge uitgespeeld (zonder cheats)?

Zo ja, hoe heb je dat gedaan, ik wordt er egt helemaal gek van. Heb ze allebij iets van 15x geprobeert en alleen bij de 2e een beetje dichtbij gekomen.

9. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    ja, gewoon veel spelen de eerste challenge lukte me meteen en ook de andere lukken me als je maar gewoon veel speelt op een goed niveau wordt je vaneigus goed genoeg om de challenges te kunne halen

10. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat zal inderdaad een kwestie zijn van heel...heel...heeeeeeeeel veel oefenen...maar dat ze erg moeilijk zijn dat staat als een huis

Greetz

11. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of mischien de scrub-creme van je ma. :+
    Er zit meestal van die kleine korreltjes(ZAND) in tandpasta,dus het lijkt me niet zo'n verstandig plan.
    Maar je moet het hellemaal zelf weten.

12. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Geloof het of niet, ik heb ze allemaal gehaald (welliswaar op het randje). Blijven proberen. Dat is het enigste wat ik je kan adviseren. Veel springen, blijven bewegen, voor je het weet knallen ze je overhoop.

Met name het Sharpshooter-level en de laatste challenge een deathmatch tussen Raiden vs. Anubis & Malcolm zijn naar mijn gevoel de 2 die het meest van je vergen.

Deel Deze Pagina