hm.. kunnen ze em iig beter maken. K vind het niet zoooooooo erg, maar tis natuurlijk wel een beetje jammer als zoiets gebeurd. In ieder geval, k hoop dat ze deze game goed weten te krijgen en ook vooral zonder schokken. UC 1 kende namelijk de nodige schokken.
Weer uitgesteld wat is dat nou weer voor onzin Wat ik toen begreep was het spel zo goed als af en wordt het weer twee maanden verplaatst komende maanden worden echt ruk qua releases
in de march editie van xbox magazine uk zit een demo van unreal championship die op live kan!! Maar deze editie is nog niet in nederland uit, hij zal denk ik dez week uitkomen
Ik heb de demo , maar ik heb geen live . Bij ons in het zuiden lag hij trouwens vandaag gewoon in de winkel. Maar offline is die ook zo goed. Ik heb deel 1 niet gespeeld dus kan ik niet vertellen wat het verschil is . Maar ik zag wel dat je in de hele game met zoiets van 12 poppetjes kan spelen . In de demo zijn dat er 3 en je hebt er ook 3 levels die stuk voor stuk prachtig ontworpen zijn. Vooral het level dat zich buiten afspeelt. Ik kan niet wachten tot dat ik en live heb en deze game heb.
volgens mij hebben ze bij uc2 gewoon t plasma sword van halo 2 overgenomen maarja, als het er goed bijpast enzo maakt dat mij niet zo veel uit
het plasma sword overgenomen?? whahah als ik ju was zou ik de demo maar is checken, het is niet zo dom dat je in 1 keer dood bent door zwaard, met deze zwaarden en staffen kan je allemaal como's maken enzo, er is echt melee combat
ik moet het nog ff aanzien met UC 2.. weet niet of het wel allemaal zo goed uitpakt. Maar goed, eerst maar s zelf een x spelen, dan kan ik een mening vormen. Het zou namelijk zo kunnen zijn dat, doordat UC altijd snelle actie biedt, het allemaal bijzonder rommelig kan gaan worden met die meleecombat e.d.
ja da is slim maar ik heb geen geld en heb pas me geld voor UC2 bijelkaar*rekendereken*in de Zomer vakantie weeeeeeeee
ik heb de demo wel gekocht omdat ik zat te twijfelen tussen timesplitters en uc2.. eerts leken me ts leuker alleen nu ik de demo's van beide heb gespeeld en de review's gelezen ga ik dubbel en dwars voor uc2!!!
Klopt die releasedatum die hier op de site staat, 15 april?? Ik wil namelijk ook wel Timesplitters kopen maar Unreal Championship 2 lijkt me leuker. Als UC2 op 15 april komt, laat ik Timesplitters wel liggen in de winkel
Ik ging vanavond door weer en wind om die verdomde OXM te kopen bij de Bruna, kom ik daar aan zeiknat en hebben ze 'm niet meer. Ben ik voor niks dat hele eind gefietst. Wel Relaxed dat in die OXM Demo's van o.a. UC2, SC3, TS3, Starwars RC zitten. Morgen toch maar in een andere stad proberen ofzo..
Ja ik heb hem gisteren toch ook maar ff gehaald . Alleen snap ik geen barst van dit spel. Adreline voor Speed en dat je er Health bij krijgt en andere maffe dingen. Die gun (Rocketlauncher) is nog wel vet maar die handguns, man daar krijg ik mijn teddybeer nog niet eens mee omver. Trouwens wat houdt FPS in? Ik had toen dit als einduitslag van zo'n DeathMatch: 20 kills, 4 Dead, 170 FPS
Had vanochtend een lekker potje tegen de bots. 56 kills en 3 dood gegaan ik had zo'n 50 Kills achtermelkaar, alleen in het begin was ik ff doodgegaan, Ja ik moest ook ff inkomen . Bots stonden wel op Novice maar dat is ff terzijde.. 5 kills: Killing Spree 10 Kills: Rampage 15 Kills: Massacre 20 Kills: **** Dun Know 25 Kills: Unstuppable 30 Kills: GodLike Als je meer dan 30 kills achtermelkaar hebt krijg je nix meer bijzonders, je krijgt dan niet eens meer een stemmetje