1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Championship 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pro Maniac, 2 dec 2004.

1. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm.. kunnen ze em iig beter maken. K vind het niet zoooooooo erg, maar tis natuurlijk wel een beetje jammer als zoiets gebeurd. In ieder geval, k hoop dat ze deze game goed weten te krijgen en ook vooral zonder schokken. UC 1 kende namelijk de nodige schokken.

3. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Weer uitgesteld wat is dat nou weer voor onzin :confused:

Wat ik toen begreep was het spel zo goed als af en wordt het weer twee maanden verplaatst :confused:

komende maanden worden echt ruk qua releases

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    in de march editie van xbox magazine uk zit een demo van unreal championship die op live kan!! Maar deze editie is nog niet in nederland uit, hij zal denk ik dez week uitkomen

5. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo , maar ik heb geen live :mad: . Bij ons in het zuiden lag hij trouwens vandaag gewoon in de winkel. Maar offline is die ook zo goed. Ik heb deel 1 niet gespeeld dus kan ik niet vertellen wat het verschil is . Maar ik zag wel dat je in de hele game met zoiets van 12 poppetjes kan spelen . In de demo zijn dat er 3 en je hebt er ook 3 levels die stuk voor stuk prachtig ontworpen zijn. Vooral het level dat zich buiten afspeelt. Ik kan niet wachten tot dat ik en live heb en deze game heb.

6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :)

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ja hij is nu uit dat magazine ik ga nu naar de winkel!!

8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    volgens mij hebben ze bij uc2 gewoon t plasma sword van halo 2 overgenomen :p maarja, als het er goed bijpast enzo maakt dat mij niet zo veel uit :)

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    het plasma sword overgenomen?? whahah als ik ju was zou ik de demo maar is checken, het is niet zo dom dat je in 1 keer dood bent door zwaard, met deze zwaarden en staffen kan je allemaal como's maken enzo, er is echt melee combat

10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet het nog ff aanzien met UC 2.. weet niet of het wel allemaal zo goed uitpakt. Maar goed, eerst maar s zelf een x spelen, dan kan ik een mening vormen. Het zou namelijk zo kunnen zijn dat, doordat UC altijd snelle actie biedt, het allemaal bijzonder rommelig kan gaan worden met die meleecombat e.d.

11. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop de demo nie ik w8 op het echte spel*spanning opbouwen*
    en je kan maar met 8 tegelijk online

12. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Dat is ook wel slim ja..maarja ik kan echt niet meer wachten..:mad:

13. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja da is slim maar ik heb geen geld en heb pas me geld voor UC2 bijelkaar*rekendereken*in de Zomer vakantie weeeeeeeee

14. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb de demo wel gekocht omdat ik zat te twijfelen tussen timesplitters en uc2.. eerts leken me ts leuker alleen nu ik de demo's van beide heb gespeeld en de review's gelezen ga ik dubbel en dwars voor uc2!!! 8)

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt die releasedatum die hier op de site staat, 15 april??
    Ik wil namelijk ook wel Timesplitters kopen maar Unreal Championship 2 lijkt me leuker.
    Als UC2 op 15 april komt, laat ik Timesplitters wel liggen in de winkel

16. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    heb ik ook last van |:- maar die datum klopt zover ik weet... maar ik ga zowieso voor uc2 _O_

17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging vanavond door weer en wind om die verdomde OXM te kopen bij de Bruna, kom ik daar aan zeiknat en hebben ze 'm niet meer. :mad: Ben ik voor niks dat hele eind gefietst.
    Wel Relaxed dat in die OXM Demo's van o.a. UC2, SC3, TS3, Starwars RC zitten. :)
    Morgen toch maar in een andere stad proberen ofzo..

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik heb hem gisteren toch ook maar ff gehaald O-). Alleen snap ik geen barst van dit spel. Adreline voor Speed en dat je er Health bij krijgt en andere maffe dingen. Die gun (Rocketlauncher) is nog wel vet maar die handguns, man daar krijg ik mijn teddybeer nog niet eens mee omver. Trouwens wat houdt FPS in?

Ik had toen dit als einduitslag van zo'n DeathMatch: 20 kills, 4 Dead, 170 FPS

19. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Demo nu uiteindelijk !! :)

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Had vanochtend een lekker potje tegen de bots. 56 kills en 3 dood gegaan :cool: ik had zo'n 50 Kills achtermelkaar, alleen in het begin was ik ff doodgegaan, Ja ik moest ook ff inkomen :+. Bots stonden wel op Novice maar dat is ff terzijde..

5 kills: Killing Spree
    10 Kills: Rampage
    15 Kills: Massacre
    20 Kills: **** Dun Know
    25 Kills: Unstuppable
    30 Kills: GodLike

Als je meer dan 30 kills achtermelkaar hebt krijg je nix meer bijzonders, je krijgt dan niet eens meer een stemmetje :'-(

Deel Deze Pagina