1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Championship 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pro Maniac, 2 dec 2004.

  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm..Netjes. :)
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Weet trouwens ook iemand hoe je van dicht bij een soort van een Hak/Slash Move kan doen. Toen ik dit spelletje namelijk voor het eerst deed. kwam ik op een bepaald moment met dat vrouwtje (weet ik veel hoe dat mens heet :+) in gevecht. Opeens toen zij dicht bij mij was begon alles (zo'n 2 sec) slomer telopen. Zij stond voor mij en Hua. Ik was in 1 slag dood. Tleek heelveel op een Matrix Actie, De camera begon om ons heen tedraaien en toen sloeg zij dwars door mij heen :eek:. Ik heb het spelletje al een tijdje nu gespeeld maar mij lukt het ook niet. laat staan welke knoppen ik moet gebruiken. Hoe ik kills maak is gewoon met die Rockterlauncher en dat maffe Schietdingetje (machinegun).
     
  3. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me ook af hoe je dit doet. Weet er iemand hoe je op muren kan klimmen enzo? Ik zie de bots soms zo'n 20m hoog kruipen langs een muur?
    Nog niet gevonden. Of van de ene muur naar de andere jumpen om zo bovenaan een plaats te komen?
     
  4. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    NOu mogen die gasten die de demo gespeeld hebben me mooi vertellen hoe de graphics zijn.... :D
    Met welk spel kan je 'm vergelijken?????
    Ik heb gehoord dat die echt bloedmooi is.
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die ook ! Je hebt als het goed is (in de Demo) 2 Multiplayer maps 1-tje outdoor en 1-tje indoor ze zijn echt gruwelijk. !! 8)
     
  6. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, wie heeft die demo al?

    Kunnen we misschien vananvond een potje met z'n 4'en doen? Lijkt me wel leuk. Ben nog een beetje aan het uitvinden hoe alles werkt.
     
  7. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welk spel kan je hem nou vergelijken.....
     
  8. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 3maps in de demo en ja de graphics zijn heel goed.
    Het is wel serieus wennen in het begin als je uc 1 veel gedaan hebt zeker als het op melee combat aankomt en de flitsende bewegingen van de spelers.
    Je moet echt meer gaan ontwijken, elkaar in de lucht wat zot maken tot de ene de andere niet meer vind en op de juiste moment gaan toeslaan met melee combat.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  9. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo nu ook. Het ff op het begin ff kijken hoe alles werkt, maar als je dat eenmaal hebt ondekt is het een erg leuk spel.
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..moeilijk te zeggen.
    Maar als ik mijn mening moet geven is het een soort van Unreal Tournament 2004 maar dan met een geheel nieuwe engine en dan ook 10 x beter. 8)
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind best. vanavond misschien ? Moet je me wel ff aan je List toevoegen. :)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Feodor gebruik is een keer Edit ofso, en maak niet zovaak van die onnodige posten zoals van "Hmm...Netjes''. Maarja ik zal me der ook niet mee bemoeien, ik ben maar een doodgewone member.

    Jah dat vraag ik mij soms ook nog wellis af. Ook al heb ik adrelline vol en gebruik ik ''Speed'' dan kan ik alleen verder springen maar hoger springen kan ook niet. en als ik spring kom ik net misschien boven een enemie uit. Die andere acties die je kunt doen met Adrelline willen ook niet echt lukken met het hoger springen. Misschien is de demo nog niet helemaal volledig en daarom kunnen wij dit misschien niet doen.
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik WEL irritant vind is dat als je je Friendslisst bekijkt dat ie dan Automatisch omhoog springt. :{
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Ik heb de Demo en ben helemaal verslaafd aan de Online functie..ik ga de Game zekers halen ! 8)

    Woops had de Edit-knop moeten gebruiken..sorry |:-
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  15. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel, je moet gewoon een keer in je 1tje gaan oefenen. Zo ben ik er tenminste achter gekomen. Ik weet niet of je prince of persia welleens gespeeld hebt, daar gaat het precies hetzelfde als UC2.
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook weleens (nouja vaak dan) dat ik met mijn sword tegen de enemie vecht en dan spring ik een keertje en dan verzamelt mijn sword kei veel energie en dan kan ik mezelf naar de enemie afschieten maar ik doe dat dus perongeluk, nu is de vraag hoe ik het gewoon 'Expres' doe. :D
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Springen, als je in de lucht bent left trigger ingedrukt houden en dan lost laten. Je kan ipv left trigger ook op B drukken, dat is een minder krachtigere maar snellere aanval.

    edit/ ik zal wel een paar van jullie toevoegen aan mn frendslist.
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Headcollecter bedankt man. En voeg me idd ff toe. :)
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jah dat snelle vliegen doe je met (melee stok in je hand, dus geen gun) en dan op Linker Tricker ingedrukt houden.

    En nog iets: Doe is ff Capture The Flag. En in die lvls kom je vaak inhammetjes tegen in muren. Spring eerst na links of rechts, dan naar links en dan naar rechts. Dus je moet gewoon telkens heen en weer springen als ware :)

    Vanmiidag ff Unreal Championship gedaan op Godlike. Capture the Flag. Nou ik kan je vertellen tis echt super simpel. Heb een paar keer gewonnen met 5 - 2 :). Met DeathMatch volgen ze mij altijd wel met de Stats maar tis niet echt moeilijk...
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Metal Mark: Doe je tegen Bots ?
     

Deel Deze Pagina