1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Championship 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pro Maniac, 2 dec 2004.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja dat lijkt me logisch he anders krijg je natuurlijk ook geen eindstand van 5 - 2
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de sniper echt zwaar irritant man, ik kan niet eens fatsoenlijk mikken met dat ding..is er misschien een zoom voor de Sniper ? :+
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja je kunt inzomen met Linker Tricker en met Rechter Tricker kan je schieten :+
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh echt ? Had ik nooit eerder geweten, kan je ook Zoomen met andere wapens ?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat denk je zelf, de andere guns die der zijn is een rocket launcher, een 1 of andere zaag machine, Machine Gun, Sniper en hand pistolen. Je kunt met die andere guns die wapens een beetje opvoeren. zo kan je bij Rocket Launcher normaal met rechter tricker 1 kogel afschieten en als je linker tricker ingedrukt houd kan je 3 kogels afschieten. Ga anders is ff eerst wat uitproberen voordat je wat vraagt want inzomen en je gun opladen wist ik in het begin al. Gewoon op alle knoppen rammen en je komt der vanzelf.
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net op internet gevonden dat je een zogenaamde ´´coup de grace´´ aanval kunt doen. Coup de grace is een melee aanval die iemand met 1 klap kan doden. Zo gaat het:

    1. Bevries iemand met een melee wapen (door hem 3 keer met right trigger te slaan) of door met je begin wapen (primaire fire) (door left trigger tijdje vast te houden).

    2. Pak dan je melee wapen als je dat nog niet had en ga voor je tegenstander staan.

    3. Druk dan een code in die voor iedere charackter anders is:
    Lauren: X, Y, links, rechts, R
    Anubis: X, Y, boven, A, R
    Szalor: X, Y, L+R, beneden, boven

    Als je de code goed hebt ingevoerd krijgt je in slow-motion te zien dat je charackter de ander afmaakt.

    Zelf heb ik het nog niet uitgeprobeert, dus ik weer niet zeker of het de goede codes zijn.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt. Vanochtend deden dat van die Britten echt de hele tijd bij mij, het zag er wel blits uit. Hoe weet je eigenlijk hoe dat allemaal moet ? :p
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Kun je de demo offline met meer man splitscreen spelen?
    Man.. er komen straks coole spellen uit, maar deze lijkt me toch wel 't aller vetste _O_
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dacht het wel. Maar speel gewoon (als je geen Live hebt) Tegen de de Bots, is veel cooler. :D
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk nie! Vrienden afschieten is toch veel cooler :D
    Kun je niet splitscreen + bots?
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat lijkt mij ook wel een cool idee ja Friends + Bots. :D
    Online kan je wel met Vrienden tegen de Bots ik denk dan ook wel met Splitscreen. :)
     
  12. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind reflecten best cool. Iemand reflecten mij al een paar sniper schoten recht in mijn gezicht. En locken is ook erg belangrijk, vooral als je in mellee combat zit. (locken doe je door je rechter thumbstick intedrukken) Blocken kan ook geen kwaad. (L + R tegelijk inhouden). Wat ook erg belangrijk is dat je je health kan vullen met X, X, L als je bv in een mellee fight zit, wat erg handig is.

    Ik ga dit spel zeker halen, eindelijk weer eens een spel met inhoud. Kan ook niet wachten op de wapens van de eerst unreal (double enforces, bio rifle).
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja maar als je die beer hebt (die grote kerel, de meest linkse charachter in de demo) doe ik altijd als mijn adrelline vol is en der komt een kereltje/enemie aan ff X en dan Rechter Tricker. Dan krijg je een schild van zaag circels om je heen en is je enemie meestal wel snel dood :)
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Anubis het fijnst, omdat ie lekker snel kan lopen/rennen en springen. Die Beer vind ik zelf nogal een beetje aan de slome kant..
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm ben ik niet met je eens want je hebt vaak 1 op 1 gevecht en dan heb je echt voordeel als je die grote kereltje bent. Ten eerste issie sterk en ten tweede hij is niet sloom want je kunt ook 2x op X drukken en dan op A. Dan kan je Speed gebruiken. Of je gebruikt gewoon A en dan Linker tricker, dan vlieg je zelfs :+ Mijn 2de keus zou dat vrouwtje zijn die is ook lekker snel, maar ja wat heb je aan snel als je goed schieten kan O-)
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    eehm...Syzigy zei eerder ergens in deze thread dat ik de demo maar eens moest gaan checken, weet iemand waar die opstaat ofzo? :)
     
  17. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwste O(fficial)X(box)M(agazine) (uit Engeland) heeft een demo van UC2 als ik me niet vergis (kijk wel even op de voorkant, daar staat op welke demo's het nummer heeft).
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de OXM van Maart hebben daar zit in het zakje die Demo hij kost € 14,- en je kan hem in de Bruna kopen. :D
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die demo ook vanavond gehaald. Net ook ff een uurtje gespeeld. En het valt zeker niet tegen. Ik lees net in deze thread dat je iemand kan bevriezen als je hem 3 x raakt met je melee wapen, maar is dat niet veel dan? Maar ja, ik zie het wel met die controls. Gewoon een beetje oefenen. Kan je ook een eigen lobby aanmaken waarin je anderen kan uitnodigen? Anders kunnen we wel wat afspreken voor het weekend. Ik en nog 3 anderen. Net speelde ik tegen die Engelsen maar tegen Nederlanders is het nog vetter!!
     
  20. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, laten we het nog eens proberen. Avondje UC2! :).

    Iedereen met een demo, post hier even. Ik dacht van ongeveer 19:30? Gewoon DM toch?

    Post je gamertag maar, en ik voeg je wel toe. Ik host vanavond wel, ok?
     

Deel Deze Pagina