Als je hier: http://archief.xboxworld.nl/game/ zoekt op Unreal Championship, en dan op die game klikt zie je een releasedatum. Of je zoekt gewoon op de mainpage naar een nieuwspost over de game, dan zie je het ook. Of je bladerd onze releaselijst door: http://archief.xboxworld.nl/release/
Oja sorry....6 verschillende maps dus En wat is dat nou met 15 kills in buitenlevel en 2e 14 op experienced... Anders komt hij even 1 dag voor mijn verjaardag uit
die je volgens mij toch echt niet splitscreen kan doen. Er staat wel systemlink ergens, maar dat kun je niet selecteren. Zou dat wel kunnen als er een link is aangesloten? Ja ej... toen had ik nog niet alles ontdekt enzo he
Bij mij lukt de Coup De Grace niet, bij Anubis. De laatste 2 controls (A-button en R-button) springt hij dus, en ramt gewoon door iemand heen, als hij bevroren is. Iemand hetzelfde?
Rofl, sorry. Helemaal vergeten dat jij van Xbw was, dat zei je ook niet. . Ik kan vanavond wel weer, zal je toevoegen. Nogmaals, sorry!
Zo, die nieuwe screens op de frontpage zien er weer geweldig uit. Wat is eigenlijk het verschil tussen Unreal Tournament en Championship? Over L!ve wordt dit zeker gaaf...
Hoezo hele andere gameplay dan? Maar dat tournament alleen op pc is, wil toch ook niet zeggen dat het een heel ander spel is?
Ja, ze zijn met Unreal Championship 2 helemaal over nieuw begonnen voor een vernieuwende gameplay en grafics.
O, ok. En andere gameplay betekent minder snel ofzo in dit geval? Graphics vind ik eigenlijk niet zo heel anders, maar gewoon mooier...
Wat dacht je van Melee Combat en Third Person in een snelle frag shooter, unreal is altijd een fps geweest, nu niet meer snel is het nog zeker, gelukkig wel
Hoe spelen jullie eigenlijk ? Ik speel meestal Third Person, vind First Person zo irri, alleen met wapens is het SOMS wel fijn..
Ok, wacht. Zeg maar tot frag shooter snap ik het nog Wat is dat dan? Je kunt trouwens toch nog wel First Person spelen?? Dat speelde ik altijd bij Tournament 2004.
Ja FP kan. Gewoon ff zwarte knop indrukken . Ik speel ook altijd met FP want hij schakeld toch vanzelf over als je melee aanvallen wil doen