1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Championship 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pro Maniac, 2 dec 2004.

  1. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 1 als eens gespeeld was vet dus deel 2 zal dat ook zeker wel zijn!!
     
  2. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was heel anders vind ik. Gewoon echt UT.
     
  3. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk ben ik in positieve zin verrast door dit spel! Eindelijk een ontwikkaar die aan het eigen vertrouwde concept durft te sleutelen, en daarbij al het goede van voorgaande games bewaard! Ik heb de game een kwartiertje gespeeld(demo), en ik vind het persoonlijk erg lekker spelen. Het is gewoon een kwestie van even wennen, en daarna genieten. Is het niet zo dat elke nieuwe game in het begin even wennen is(zaken zoals controls, grafische stijl)? De nieuwe toevoegingen zijn zeker de moeite waard: Kies zelf tussen 1st of 3rd person, Melee combat, totaal verschillende characters, etc. Toppertje!
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah SNK jij bent het dus van XBW ik dacht al ik keek in mijn Friendslist en ik zag ene SNK ik dacht heh..:confused: Wie is dat..oja XBW. :)
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo ook gespeeld... Viel me zwaar tegen, die filmpjes zagen er toen echt gaaf uit maar ben daar weer van terug gekomen, vond er geen reet aan... Deel 1 was veel gaver imho.
     
  6. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Smaken verschillen, en dat maakt discussies leuk en tegelijkertijd ook erg moeilijk. Maar toch zou het fijn zijn als mensen(in het algemeen) hun mening met wat meer argumenten onderbouwen:)

    Ik benadruk nogmaals dat ik erg blij ben met de veranderingen in de gameplay! Het toont lef, creativiteit en passie voor het ontwikkelen van games.

    Wat wil de gamer van nu? Dat vraag ik me wel eens af. Is het een vervolg op een game waar op een grafische update en enkele nieuwe levels na, eigenlijk niets aan verandert is? Of is het een game(een vervolg in dit geval waar het nodige aan verandert is), die de goede gameplay elementen van de voorganger weet te combineren met compleet nieuwe elementen, en daardoor voor een gedeelte een geheel nieuwe ervaring bied? Persoonlijk kies ik voor het laatste: Ik wil bij een nieuw deel in de reeks worden verrast!
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    *applaudiseert :D

    Idd...wat heb je eraan als alles altijd hetzelfde principe blijft...het zou echt niet leuk zijn als alleen telkens maar de graphics beter werden, dan heb je het na een tijdje ook wel gezien. Daarom vind ik ook dat epic hier weer een toptiteltje heeft neergezet _O_
    en ik heb nog steeds wel het unreal gevoel hoor bij deze game + nog wat extra melee, nu pak je gewoon je zwaard ipv van je hammer voor close combat :9 en al die agility: i like it O-)
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik apprecieer wel dat ze veranderingen durven door te voeren, zouden meer ontwikkelaars moeten doen. Alleen in dit geval pakken ze (naar mijn mening) niet zo goed uit. Ik vind het spel niet meer zo vlot als het was. Als je in een melee gevecht bent met iemand is de kans groot dat iemand anders jullie allebij met een rocket kapot schiet, vervelend! In de trailers zag het er supervet uit maar in werkelijkheid werkt het naar mijn mening een stuk minder dan ik had verwacht. In Halo 2 is het cool, je bent in 1 klap dood en bent in het voordeel als je goed bent met een zwaard, in Unreal Championship 2 vind ik het gewoon een stuk minder interessant...
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  10. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat k em wel ga preorderen, lijkt me wel een gave game, maar kweet ut nog niet cker. (misscien dat iemand me kan overtuigen ;) )
    ik moet eerst ff reacties van anderen afwachten om te zien of ut wel goed werkt.

    btw: ik zie geen link van de preorder shop op de frontpage van xbw :{
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht denk ik eerst wat reviews af, want tot nu toe is nog niet echt bekend of het mislukking/succes is...
     
  13. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is overigens in de volledige versie mogelijk om op vrijwel dezelfde manier te spelen zoals dat in Unreal Championship 1 gebruikelijk was!

    Je kunt de game namelijk online instellen zoals jij dat wilt: De levels, wapens, 1st of 3rd person view, mutators, Melee combat etc: Ze zijn allemaal aan te passen(als je een game host). Hierdoor is het mogelijk dat je de game zo instelt waardoor iedereen in 1st person speelt, met dezelfde power ups uit Unreal Championship 1, zonder Melee combat!

    Er gaan dus een hoop nieuwe mogelijkheden schuil in deze game :)
     
  14. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een idee(dat erg zeldzaam is) zullen we op 15 April met zen alle gaan L!ve op de ECHTE UC2.
    zo met allemaal nederlanders UC2 spelen.


    P.S iedereen voeg mij toe(vooral als je een UC2er bent)
     
  15. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    'k heb hem net gepre-orderd!!!

    Gamertag: Ghost Leader NL
    ik kom ook soms op de demo en starks ook op het volledige spel!!!!
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook vandaag gepreordered. Ik vind het raar dat sommige het spel afkraken doordat ze de demo niet leuk vinden. Zo'n demo is toch maar heel beperkt. Er zijn maar 3 personages, een paar maps en modes. Ja, dat is minder leuk dan straks met de complete versie. Alle characters en maps. Dat maakt het voor mij een stuk interessanter. En ik waardeer het wel dat ze veranderingen hebben doorgevoerd. Ik vind het wel een goed systeem met die melee combat. Alleen ik denk niet dat die coupe de grace mij ooit zal lukken.
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik toch maar ff de demo moet gaan scoren":p*)
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat dit spel eerder in Europa uitkomt dan in Amerika?
    De Amerikaanse release staat op 18 april (volgens gamespot.com) en de Nederlandse op 15 april. Of is het spel uitgesteld? Normaal komen die spellen toch eerder uit in Amerika. Ik hoop dattie iig hier gewoon 15 april komt.
     
  19. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk een fout maar het zou kunnen omdat de USA eerder Halo 2 hadden hebben wij nu eerder Unreal Championship 2
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de neiging om mijn Joy-Stick door de Muur te gooien als ik tegen die ** Britten/Engelsen speel man ze kunnen echt NIKS maar dan ook NIKS anders als Coup de' Grace. :mad:
     

Deel Deze Pagina