Unreal Championship het kopen waard??

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Exe Master, 10 dec 2002.

1. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk er ook nix van :\

Hij liep wel een x vast een maat van me schoot de bal op een vlag en toen liep et spel vast :p

2. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Als je de framedrop niet ziet moet je es een stevige PC aanschaften, dan pas weet je wat vloeiend nou eigenlijk inhoud...

Maar verder issie heel erg de moeite waard, het is geen mechassault maar hij is zekers errug cool.

Dit vond ik ervan.

3. Xstyle

Xstyle Guest

2. 60 FPS constant? Ze houden me voor gek!

Ze houden je voor gek. De 60 Frames per seconde wordt bij lange na niet gehaald. 10 frames per seconde is niet ongewoon tijdens een flink vuurgevecht, maar het grootste deel van de tijd zal je met zo'n 30/40 FPS rondlopen. Dit is dan ook het grote nadeel aan de graphics, wat ook doorklinkt in het cijfer. Je kan een game wel ongelofelijk mooi maken, maar als de console dat simpelweg niet trekt moet je het gewoon niet doen en dat is in dit geval fout gegaan.

dit slaat echt nergens op!!!!!!!!!!

10 frames p/s is echt bullshitt!!

en dat je rondloopt met 30/40 frames p/s!!!

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik denk dat et wel meevalt met die fps drops. je moet je er niet op scheel kijken zeg maar :). morrowind hoorde ik ook iedereen over dat de framerate zo gaar was. ook daar had ik niet echt last van. soms is als je een dorp binnen liep, ff laden. maar verder niets. denk dat et hier ook zo is. elk spel heeft wel eens frame drop. goldeneye had et al en ook dat is een succes geworden. zelf heb ik UC nog niet gespeeld dus eigenlijk moet ik mn mond houden. maar dit denk ik er van. als et echt zo erg is dan had ik et ergens anders ook wel gehoord. op www.penny-arcade.com bijvoorbeeld. en de meeste bladen scoren et ook behoorlijk hoog. dus ik maak me er geen zorgen om.

5. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Xstyle, ik herken 10 fps als ik ze zie, heb daar zat FPS games voor lopen testen op mijn PC. Als jij met 4 mannetjes in een kleine ruimte zit met 4 raketten die ontploffen terwijl je geraakt word door een lightning gun komt ie echt niet hoger dan 10, het is wel zo weer weg, maar op dat moment is er een drop naar 10..

en die 30/40 geldt niet op de kleine levels, daar zit je gem misschien op de 50, op de grote levels (CTF, levels met gras) is het echt niet meer dan 40 ik denk zelfs niet hoger dan 30.

Probleem is dat je het niet kan aantonen, verder helpt de TV mee met fps genereren....

BTW over PA: volgens mij hebben gabe en tycho UC niet, ze hadden UT2003 al en gabe is toch al verslaafd aan mechassault, dus hij neemt er de tijd toch niet voor :)

Laatst bewerkt: 12 dec 2002
  6. Xstyle

Xstyle Guest

Ik ik herken die 30/40 fps als ik zie ze: en die zie ik niet!

Jij zit cker op een gemiddelde pc tegen 3 andere online te gamen..............dan krijg je idd framedrops naar de 10 fps.........

in de single play of gewoon de instant action dropt ie nooit zoveel hoor]:- ]:- ]:-

7. Xstyle

Xstyle Guest

.........tenzij, zoals ik al eerder zei, je xbox een stuk of 10 x van een flat hebt laten vallen.............

8. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Na jouw opmerking heb ik het nog eens even bekeken, om toch 100% zeker van mezelf te zijn, en nu ben ik dat.

Het is echt niet meer dan 10 fps. Laadt een map antalus dm, 3 mannetje in je scherm bij dat stuk met dat water.. dat zit duidelijk op de 10... misschien 15

Misschien stopt microsoft wel verschillende onderdelen in de Xboxen of zo, want bij morrowind hoor je de ene helft ook neit klagen en de andere helft wel, vage shit is dat. Op de Haagsche LAN 3 zal ik eens even kijken naar UC op andermans Xbox

en btw het is UC he, ik speel dus niet op de PC, mijn PC pakte het wat beter aan, meet FPS door geforce 4 en zo, maar dat had ik ook neit verwacht van de Xbox....

bedoel je hiermee dat ze hoger liggen of lager liggen?. loop even door antalus heen en je weet dat dat echt geen 60 fps is :) evenals de CTF map met de 2 torens. Er zijn nog meer voorbeelden (asbestos enzo) maar die ga ik niet allemal lopen sommeren :)

9. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hier nu iets neer zou zetten over de framedrops dan zou ik het 16e berichtje oprij zijn die loopt te zeiken over die framedrops.

10. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    HEHEHE ja daar heb je gelijk in :)

Maar om eerlijk te zijn zijn de framedrops ook het enige echte nadeel aan UC als je het mij vraagt. Dus dan word erover gezeken. Zie bijvoorbeeld bij een game met klotegraphics maar de rest prachtig... dan word er gehamerd op de graphics.. hiero dus hetzelfde :)

11. Xstyle

Xstyle Guest

"Als je even door antalus loopt, is ie gelijk geen 60 fps meer"

Dat slaat echt helemaal nergens op:confused: :confused: :confused:

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    op internet enzo stondt ook dat er voertuigen in uc zitten?! heb ik nooit gezien... :'-( :'-( ]:- ]:-

zijn er ook nog lvls te unlocken ofzo of andere secrets?!:confused:

Laatst bewerkt: 13 dec 2002
  13. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoelde daarmee dat je bijna nergens in antalus de 60 fps kan halen, behalve in hoekjes waar niks achter zit. Kijk maar es...

14. Xstyle

Xstyle Guest

bij mij loopt ie vloeiend, alleen als je een beetje aan het "spectaten" bent,dan zie je hem het best droppen

als er, zoals je al zei, veel raketten op een plek wordt afgevuurd waar je zelf ook bent, dan dropt ie echt niet naar de 10 fps

15. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie et morgen wel op de haagsche LAN... er moet toch wel iemand zijn met een uberXbox zoals jij hebt. bij mij dropt ie echt naar 10... gebeurt niet vaak, de meeste drops zijn naar de 20 maar soms lijkt het gewoon net morrowind/balmora@ mijn pc.. en dat is 8fps...

Deel Deze Pagina