Unreal Championship Vs. Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielzo, 25 nov 2002.

1. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik vind Halo niet echt te vergelijken met Unreal. Unreal is echt op MP gebaseerd, terwijl dat bij Halo niet is. Speel nog vaak halo op xbconnect in the blood gulch en ik blijf het eerlijk gezegd nog steeds leuk vinden. Single player bij halo was ook super, maar daar is nu de lol van af. Ik denk dat Unreal meer waarde heeft als Halo omdat ie een veel beter uitgewerkte MP mode heeft, en daardoor zal ik het ook langer blijven spelen als Halo.

2. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

ja maar TOCH is hij beter..
    je hoeft niet naar category te kijken...

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    --> Games Chat :{

Leuke discussie :9

4. nielzo

nielzo Guest

ja maar wat cyberlaui zegt vind ik wel heel erg overdreven, hij loopt met een spel van bijne een jaar oud nog steeds te pronken=(

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Halo II gaat uc's ass kicken.

halo doet dat eigenlijk al. bij epic zijn ze het woord "gameplay" een beetje vergeten imho. bij bungie snappen ze dat maar al te goed.

6. nielzo

nielzo Guest

ja oke maar ik vond het wel geinig om wat motto's van andere mensen te lezen dus hoorde hij eerst thuis bij off topic.
    maar kan iemand de naam van deze threat veranderen naar halo vs. UC ofzo????

7. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

eej...

HALO 2 komt pas volgend jaar uit dus je weet nog helemaal niets van die game...beetje voorbarig.....

8. nielzo

nielzo Guest

ja dat ass kicken is waar maar die komt pas eind 2003 dus laat die maar ff zitten. en fable gaat ook UC ass kicken ondanks dat het een totaal andere genre is.

maar bedoel je dat de makers van uc de gameplay zijn vergeten??? dat vind ik niet waar want ik vind dat de besturing super relaxt gaat en met de rest heb ik nog geen enkele fout gezien die mij in de weg zit.:+

9. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Nielzo...

Zolang jij die game top vindt is het goed toch :D

10. nielzo

nielzo Guest

ja idd mijn hele rechter hersen helft is op revieuwen gebaseerd:D

11. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Lol, wat een bagger thread. :r

Halo is SP, UC is MP dus hoe je op het idee komt om die twee te gaan vergelijken? In UC zit ook een SP maar die hoef je al helemaal niet te gaan vergelijken met die van Halo, en geld andersom ook.

En het blijft altijd een mening, voor de een is het anders dan voor jou.

In een andere reply word gezegd dat je UC en Fable niet kan vergelijken. Waarom zeg je dan dat UC beter is dan Splinter Cell? Dat zijn ook twee totaal andere games en dus niet te vergelijken. Dus een Halo Vs. UC thread is vrij nutteloos of niet soms. :p

12. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Jajaja ok je hebt je zegje gehad..:r
    je hoeft niet naar de category te kijken om te zeggen dat je een game beter vindt dan de ander..
    Hier wordt gedaan alsof SC een 10 is..
    UC is beter en dat weet ik....

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2002
  13. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    Bijde vet, op hun eigen manier;)

14. xbox4life17

xbox4life17 Guest

ga jullie allemaal even druk maken zeg over welk spel beter is als de een nu uc beter vind dat laat hem dat toch lekker vinden.

en als die ander blij word met zn halo van een jaar oud nou laat em dan in die waarde hij ziet het vanzelf wel als die uit is!!

15. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal eens met Xiroke, je kunt het niet vergelijken en inderdaad, hoe wou je nou weer uc en splinter cell willen vergelijken, dat is toch een heel ander spel, je kan hooguit zeggen dat je het ene spel leuker vind dan het andere spel.

16. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: unreal championship motto's

Het is een DVD hoor, en ik gebruik liever WC papier

17. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vin unreal/quake games(fraggen) eigenlijk niks, je moet een goed verhaal hebben in een game om de game goed te maken, of het moet een racegame zijn of een extreme sports game

normale sportgames(voetbal, basketbal, rugby etc) zijn ook klote games.

18. nielzo

nielzo Guest

w8 ff gast. heb je ooit wel eens gehoord van halo mp???
    en al die 3 spellen zijn allemaal shooters en zeg nou zelf, verschillende genres kan je makkelijk vergelijken; neem nou crash bandicoot en UC of spider man en UC dat is makkelijk zat te vergelijken.

en deze threat gaat er om welk spel nou super goed is en welke nou iets minder. als je het niets vind dan moet je je er ook niet mee bemoeien. er zijn ook mensen die zon threat wel leuk vinden en die moeten er vooral aan mee doen.:p.

SC en UC vergelijken we ook met elkaar om te kijken welke game voor de gemiddelde gamer een must have is.}:]

dus kalmeer iedereen. het is nu weer allemaal op orde.:{

19. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    "HAHAHA Ik ben zo een beetje de enige op het forum die UNREAL CHAMPIONSHIP pal versie heeft!!! "

ja en? leuk voor je...

moeten we nu jaloers worden ofzo...
    We will meet nxt year Xbox-live.
    }:]

Aangezien je hem nu als 1e hebt, kun lekker extra oefenen zul je nodig hebben :+

20. nielzo

nielzo Guest

haha de meeste van jullie willen hem ook super graag hebben dus zijn jullie jaloers maar ik zie je de 14e wel}:] , we shall see who the master is}:] maar als we allemaal over live gaan oeten we wel alle forum namen behouden want dat is wel leuk end dan herkennen we elkaar ook.:D

Deel Deze Pagina