1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Championship Vs. Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielzo, 25 nov 2002.

  1. nielzo

    nielzo Guest

    en ik ben al bezig met oefenen, en er staat jou niet niets te wachten}:]
    eigenlijk kan ik nu al stoppen met oefenen en dan versla ik jullie over 5 jaar nog steeds}:] . mhuahahahahaha
     
  2. masterape

    masterape Guest

    Heeft iemand hem al?Ik twijfel eerst SC of eerst UC want ik heb nog niet genoeg geld voor beiden:eek:
     
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    k ga UC ook wel kopen. wie weet is et echt wel een klassieker en dan zou ik et niet willen missen. en op de xbox is et waarschijnlijk een stuk vermakelijker dan op de pc. evenals dat zo bij morrowind et geval was.

    maareh jah. halo was duidelijk vernieuwend en dat voelde je. jah et was de zoveelste fps. maar duidelijk wel revolutionair. UC is dat toch niet?

    kom op je gaat toch niet beweren dat et revolutionair is? daarom vinnik halo duidelijk beter dan unreal 2003/championship.

    k snap ook echt niet dat XBM halo niet tot klassieker heeft gedoopt. tis nog steeds het spel waar iedereen iets anders mee vergelijkt. iedereen herinnert zich dat spel, een klassieker dus.

    maar goed he. UC gaat het nu om. k ben wel benieuwd eigenlijk. beetje jmmr dat live nog ff gaat duren.
     
  4. nielzo

    nielzo Guest

    ja iedereen kopuh!!!!! en dan zie ik jullie allemaal wel op live.
    er kwam toch ook een lijst van top 1000 van allemaal spelers die over live gaan en dan kan jet toch zelf zien op welke plaats je staat en weten jullie of er al zo een page is van amerika want dat wil ik wel ff bewonderen:D
     
  5. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop Unreal Championship zekerzz....heeft iemand hier UT op z'n PC?? dus geen 2003...
     
  6. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond het er op de gameexpo wel goed uit zien. ik wil hem best hebben maar ik mag voorlopig geen spellen meer kopen van mijn ouders. ik heb mijn xbox nu 4 maanden en ik heb al 6 spellen en dat vinden ze wel genoeg voorlopig.
     
  7. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Threadtitel veranderd op verzoek van nielzo :)
     
  8. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb UC niet gespeeld, maar ik snap niet hoe je UC beter kunt vinden dan Halo.

    Halo is gewoon dé FPS voor de Xbox. De sfeer is perfect, de gameplay is koel en variërend, de voertuigen, de graphics, het verhaal. Het is een supergame....

    UC is alleen gebaseerd op op elkaar afknallen. Is ook vet hoor, maar hier kom je geen superverhaal/sfeer etc. tegen. Dat heeft Halo wel, en dat geeft Halo een meerwaarde die ik dig. Ik denk dat UC nooit Halo zal evenaren.
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Halo hebben we nu al een tijdje en daarom ben je daar nu al een beetje op uitgekeken, daarom vinden veel Unreal Championship beter dan Halo. Als beiden tegelijk uitkwamen was het een heel andere thread geworden.

    Ik heb Unreal Championship nog niet, dus ik kan eigenlijk nog niet oordelen.
     
  10. masterape

    masterape Guest

    Ik heb halo en ga binnenkort ook nog UC bestellen
     
  11. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    jah heb ut en ut 2003, wrom moet je dat weten
     
  12. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Quake 4 gaat rulennn . (is nog in de maak *duhh*)
    UC en Halo ...... ik denk UC . Ja ik ga voor UC.
    Als HALO 2 uitkomt .. ga ik voor HaLo 2.
     
  13. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom loop je Halo nu zo te bashen? Halo is nog steeds een heel goed spel (zal nooit vergeten dat ik alleen naar het plafond en vloer keek toen ik voor het eerst speelde :9)
    Tuurlijk mag je UC beter vinden, misschien vind ik m straks ook leuker dan Halo, maar bedenk wel.. Halo is nu al een jaar oud en het is nog steeds een spraakmakende game

    En UC wordt pas echt leuk als Live Arrives ;)

    ik hoop dat ik me naam kan behouden en dat niet zon 6 jarig kindje mn naam inpikt :'-(
    kan niet wachten tot ik tegen jou kan spelen en je inmaak (of ingemaakt wordt :confused:)8)
     
  14. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    halo te bashen?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2002
  15. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    jij niet

    was tegen nielzo (eerste paar posts)
     
  16. sexylexy

    sexylexy Guest

    waneer komt uc ook weer uit? (bij mij hebbe ze em nog niet in ieder geval)
     
  17. freakonick

    freakonick Guest

    hijs uitgesteld naar 29 november........:r ]:-
     
  18. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag, morgen, overmorgen... who can tell??? hou de bart smit in de gaten zou ik zeggen... zij zijn tot nu toe lijkt het steeds het eerst.
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    k heb em 3 maanden en k heb 9 spellen. en vd kerst worden dat er 11.

    en dan zo rond maart/april 2003 heb ik er 20 schat ik :D
     
  20. undertaker_fm

    undertaker_fm Active Member

    Berichten:
    353
    Leuk Bevonden:
    0
    HEEEEEY FF 1 DING....

    ER KOMT EEN HALO ONLINE DAN GA IK MET HALO ONLINE SPELEN

    EN VOOR DE MENSEN DIE HET GRAAG WILLEN WETEN

    HALO KAN JE NIET VERGELIJKEN MET UC

    HET IS IETS TOTAAAAAL VERSCHILLEND BEHALVE DAN DAT JE IEMAND NEER MOET KNALLEN..

    MAAR KWA GAMEPLAY.. :confused::confused:
     

Deel Deze Pagina