1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Championship Vs. Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielzo, 25 nov 2002.

  1. Spiderstyle

    Spiderstyle Shit Happens!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ugh.. Unreal Championship.. :r

    Heb ik vandaag terug gestuurd naar de US.. Wat een baggerspel.. En meteen maar een 2de dvd van Halo besteld.. Mijn 1ste is een beetje grijs aan het worden van het spelen..
     
  2. masterape

    masterape Guest

    why?
     
  3. Koesj

    Koesj Active Member

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat UT2003 inderdaad beter is, en Timesplitters 2 ook.
     
  4. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    yea....

    Uc is vet maar Halo is toch veel vetter he,

    de Framerate in UC is echt slecht, constant verspringen, ik snap niet dat ze die game wat langer in development hebben gehouden

    begrijp me niet verkeerd het is nogsteeds een vette game, maar wel een beetje gemiste kans

    oja en Timesplitters 2 vond ik nix, bah bah, die besturing, zo raar

    wat wordt de volgende multiplayer game jongens?
    geen ghost recon hoor, die lijkt me nix

    ps, sorry bloodey ik heb je net gemist denk
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2002
  5. nielzo

    nielzo Guest

    later richt ik een team op en maak zelf de allerbeste shooter.
    een halo sp en een uc mp. maar natuurlijk veeeeeeel mooier, dus jullie horen nog van me;)
     
  6. Tjiwa

    Tjiwa Xboy

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens en misschien meisjes moet ik Unreal nou kopen of niet?
     
  7. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat doe ik:D:D
    Ik denk dat ik UC nog wel eens ga halen, misschien januari ofzo, ik koop sowieso binnenkort geen spel omdat ik binnenkort silent hill 2 krijg8)
     
  8. masterape

    masterape Guest

    maar waarom krijgt UC dan wel van die hoge punten?:confused:
     
  9. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    he leuk ik doe mee.
     
  10. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    koop ut2k3 en w8 op xblive...koop dan uc
    of als je alvast wilt oefenen met de controls koop je UC
     
  11. GooDy

    GooDy Warthog driver

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een liefhebber van de Unreal serie en hoewel ik UT2k3 heb liggen en die uitstekend draait op mijn PC heb ik van de week ook UC opgehaald. Ik moet zeggen dat mijn eerste reactie positief was. UC ziet er gelikt uit voor een console en alles draait vloeiend tot ik de singleplayer onder de loep nam. Op dat moment brak mijn klomp. Zodra er een bot of meerdere in het veld lopen krijgt de Xbox het een beetje moeilijk en merk je inderdaad framedrops.

    Vanochtend speelde ik echter zonder bots tegen mijn broer en ik stond stom te kijken want zonder bots loopt het spel vloeiend en heeft nergens problemen mee. Het is jammer om te zien dat ze het spel niet zodanig hebben aangepast dat het voor singleplayer ook leuk is want als je UC nader bekijkt is het spel puur voor online/netwerk play gemaakt zonder bots. In tegenstelling tot amerika beschikken wij dus nog niet over Xbox Live op UC optimaal te spelen.

    Dus... je kan het spel zeker kopen (het ziet er gelikt uit) als je ook voor Xbox Live gaat. Heb je echter geen krachtige PC voor UT2k3 dan kan ik UC ook aanraden want het is de beste console versie van Unreal.
     
  12. wenze

    wenze Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    weet jij of het dan wel vloeiend loopt als je via xboxconnect speelt?? dat wil ik wel gaan doen mar als he dan ook zo langzaam gaat doe ik liever timesplitters.
     
  13. marc1234

    marc1234 ///M-Tax\\\

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    halo vs uc

    Mij lijkt uc ook gaver omdat ik halo nou al op alle standen heb uitgespeeld.UC is lekker raggen super veel characters en het gezeik over framesrops valt heel erg mee je hebt misschien eens in de 20 minuten last van een ligte framedrop.

    if u mess with uc ,u mess with me]:- :eek:
    and i'm not gonna clean u up
     
  14. shootergod

    shootergod Guest

    Halo blijft heel goed doorhet verhaal en door de mooie muziek
     
  15. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck wat een lange tekst tis dat ik panzer dragoon orta film aan het downen was, maar anders... FF 1 ding, Halo rulez en is een van de betere XBOX spellen maar ff voor de mensen die de SP bij Halo alleen maar goed vinden: Vriendeloze schurftkippen!!! haal wat vrienden want de coop is FUCKING vet. En eh je kunt bij UC toch nog wel gewoon in je ééntje bots fraggen he? (Ik weet zeker dat iemand wil zeggen: In je ééntje??? heb je geen vrienden of zo, voorspelbaar dus doe maar nie!)
     
  16. Jasperaldo

    Jasperaldo Prof voetballer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: halo vs uc


    hehe, standen. ----> Difficulties

    ligte ------------------> Lichte

    (en "velden" dat zijn maps of levels, maar dat zei jij niet, maar ik vermeld et toch ff :))

    misschien heb je halo wel op alle difficulties uitgespeeld omdat je em zo leuk vond. en zal dat misschien bij UC nooit gebeuren omdat ie je niet lang genoeg kan boeien. dat kan ook natuurlijk.
     
  18. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is allemaal waar, maar Halo heeft lekkere levels.UC is echt super op vlak van multiplayer,grahics,AI,moeilijkheidsgraad, super smooth actie, enz...
    Natuurlijk ook het aankomende Xbox Live niet te vergeten.(die stomme amerikanen kunnen nu in de ranks wel een fikse voorsprong maken ).
    allemaal goed en wel en ik ben nu ook Halo maar ik denk toch dat maar 5 spelmodi een beetje weinig is. conclusie: Halo en UC zijn zalig.
     
  19. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    tussen halo en maar 'beu'
     

Deel Deze Pagina