Unreal Championship XBM Klassieker 9.2 Laat me niet lachen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door EliminatorX, 21 feb 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Smaken verschillen,ik vind het wel een leuk spel,maar 70 euro is dan ook veels te veel,dat is als je gee live krijgt,maar er schort heel veel in de game,vooral multiplayer stelt me teleur,als ik je zeg dat ik voor de eerste x op skilfful de game uithad in 1 1/2 uur... dan ben je er nogal vlug mee klaar,maar ben er wel verslaaft aan geworden vanmiddag potje met een vriend wedstrijd van 20 minuten,eindstand ik 245 hij 65,bots,skillfull(jaja kweet het,wilde hij niet ik :+ )
    maarhet ligt aan je smaak en waar je op let,maar er schort wel wat options vooral bij het belangrijkste deel multiplayer,en aan punten moet je je storen vind ik,al had ie een 8,dan was het voor mij hetzelfde als een 9,2,dat is ook maar een mening van 1 persoon,het gaat me meestal meer om de feiten in een review dan om een mening,op de feiten baseer ik men mening dan.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vindt het de coolste game die ik voor me xbox heb.
    niet zo gek, want ik heb me xbox voornamelijk voor Unreal gekocht.

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    heb je wel gelijk in maar ik zie wel verschil tussen een 8 en een 9.2

als ik een 8 als cijfer lees denk ik 'reviewer vind het een koele game, maar geen instant classic er zijn nog wel een aantal minpunten'
    een 9.2 geeft je toch meer het gevoel van 'dit is de game waar ik op zat te wachten' en dat is unreal championship niet waard

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dan was je goedkoper uit als je UT 2k3 had gekocht...is nog beter ook :{

5. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0

Precies, als je die 9.2 ziet staan ga je ook eerder de review lezen en kun je er donder op zeggen dat er bijna alleen maar lovende dingen in staan over Uc, anders had het geen 9.2. Dus als je op de feiten was afgegaan had het geen verschil gemaakt. :)

6. shootergod

shootergod Guest

op feiten :confused:

7. the stealthgod

Leuk Bevonden:
    0

jah kijk maar naar de post van destrukt

8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vind ik UC een geweldige game, maar... wat is er dan zo slecht aan volgens jullie? Wat had UT2003/UT1 wat UC niet heeft? Als je alleen maar de framerate kan opnoemen.. :confused:.

9. the stealthgod

Leuk Bevonden:
    0

Ik zou zeggen, lees the thread :)

10. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5

*Frameratie
    *Onduidelijke mutliplayer aanduiding.
    *Je ziet niet op wie je schiet totdat je hem meestal hebt gekillt.
    *Single player is zo uit,spel is dan ook multiplayer,maar zoals eerder gezegt is die ook niet alles.
    *Bots verschillen teveel per skilniveau
    *Niks te unlocken
    *Ai van je MEDE(in jouw team)-bots word irritant in single player op het hoogste niveau,zoals bij doublle domination op godlike,ik houd 1 plek in mijn eentje bezet,al andere mede-bots de andere,raken ze steeds die plek kwijt...,en als de vijand ze heeft krijgen ze het niet voor elkaar die terug te winnen.
    *Mede-bots luisteren soms niet naar je bevelen
    *Sommige stemmen klinken leuk,maar er zijn ook stemmen dat ik er af en toe niks van versta
    *Veels te veel dezelfde taunts
    *Maar 1 combo wapen
    *kleine bugs,dat je af en toe ergens achter blijft haken
    *weer je mede bots(laast meegemaakt) als de vijand 1 controle point heeft en ik beveel ze die aan te vallen,doet geen 1 van die 4 het,ze stonden de hele tijd stil,pas toen de vijand allebei "a" en "B" had toen kwamen ze pas in actie,of dit nu een bug is of het ligt aan de A.I. van die bots weet ik niet

Er zijn natuurlijk ook zoveel pluspunten,maar dit was alleen ff ter reactie op die andere post

11. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    WOW De boel word ff flink afgekraakt hier.

Ben het er eigenlijk niet mee eens. Volgens mij was de PC versie ontwikkeld uit de xbox versie. Dit heb ik ergens gelezen in de XBM als ik me niet vergis. Dit betekend dus dat de PC versie een poort is van de XBOXversie. Men heeft veel tijd besteed om dit spel te ontwikkelen voor de XBOX. Dit kan je goed zien aan de levels. De pc versie vind ik nogal plat en hoekig. Terwijl ik kijk naar de XBOXversie kijk zit er veel meer diepte en rondingen in. Dit vind ik persoonlijk al een hele verbetering. Het uitspelen in 1 a 2 uur is onzin want dit is dan op het makkelijkste nivo uitgespeeld. Er is hier nog niemand die dit spel in de hoogste moeilijkheidsgraad heeft uitgespeeld. Dus dan ben je wel ff zoet. Naar mijn mening is de singelplayer meer om te oefenen voor live. Als je live wil gaan spelen moet je goed voorbereid zijn. Anders ben je in no-time verandert in een homp vlees. :D
    Vroeger speelde ik veel quake3arena op de pc via internet. Dit was en is niet bepaald geschikt voor easy play watjes.:cool: Het nadeel van de pc is dat als je samen wil spelen dat je je toetsenbord moet gebruiken om elkaar de diverse commando's door te geven. Naar mijn mening was dit voor vele mensen erg lastig. Het gevolg was dat het tactische verhaal bijna verdwenen was. Wat je eigenlijk dan krijgt is het zoveel voor jezelf tegenstanders neer raggen. Dit is erg irritant. Dit heb je gewoon niet met live. Daarom is dit spel al een doorbraak op zich. Daarom verdient het op alle fronten een hoog cijfer.

12. mischa

mischa Guest

wat een lulverhaal lilevelk
    ut 2003 en uc zijn apart van elkaar en ontwikkeld en dus zekers geen poort
    ga eerst ff denken voorsat je zo een onnozele post maak

13. shootergod

shootergod Guest

waar ik me ook aan stoor s dat je alleen attack of defend kan doen bij CTF, op de pc heb je ook cover de flag carrier en nu moet je iedereen tgelijk laten aanvallen of defenden op de pc kan ieder ventje apart :!

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    cover the flag carrier gaat niet, maar je kan wel elke bot een aparte opdracht geven...elke opdracht die je geeft geef je namelijk aan 'de volgende' bot
    click nadat je een opdr8 hebt gegeven maar op score knop, dan zie je precies wie wat doet

15. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een kleine terleurstelling, van UC had ik toch net ff iets meer verw8...zonder vrienden in de buurt blijft dit spel bij mij in de kast liggen maar met vrienden is ie wel gaaf, ALS ik op live kan spelen( k*t @home ) dan wordt dit echter een stuk leuker..beetje lullen onder het fraggen

Mijn mening : je moet UC niet alleen spelen...maar met een groepje vrienden dan is het wel een kewl spel

16. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeik hiero..

UC heeft ook maps die UT2003 niet heeft.. waar meeste mensen
    zich aan storen om deze game heb ik zelf geen problemen
    mee.. (framerate etc.) Ik verheug me erop om deze game op Live met Voicechat te spelen...

Dit soort thread is al tig keer over dit spel verschenen..vind je m niet leuk koop em dan niet..maar vergelijk de game niet met UT2003 op een high-end pc v over de zoveel duizend euro.

17. the stealthgod

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik dat ook weer :)

18. shootergod

shootergod Guest

wist ik ook niet

19. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
  20. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Unreal Championship XBM Klassieker 9.2 Laat me niet lachen!

Je mag zeggen wat je wil, maar Halo 8.6 geven dat vind ik toch een beetje.........

Laatst bewerkt: 23 feb 2003

Deel Deze Pagina