Unreal Championship XBM Klassieker 9.2 Laat me niet lachen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door EliminatorX, 21 feb 2003.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Spellen die een onstabiele framerate hebben als in UC verdienen het niet eens om uitgebracht te worden IMO...

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    UT2K3 is zeker wel uit de Xbox versie ontwikkeld. :{

Hoe kunnen jullie deze game nu al afkraken, de meeste hebben hem nog niet eens op Live gespeeld.

Iedereen kraakt ook de singleplayer af, maar UC is toch duidelijk een MP shooter. Wie gaat er dan zeiken dat de SP te kort of saai is. |:- 8)

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb em net als veel mensen via Xbconnect gespeeld...dus xbox live minus voice communicating..en toch ben ik het met de meeste kritiek eens

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Op xbconnect is de frameratie veel stabieler dan die van halo,en als je live neemt heb je geluk,want er komt een patch die de frameratie probs zal gaan verwerken+extra lvl's characters,en het beste : HET IS GRATIS! :)

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    niet alleen de framerate is teleurstellend...er zijn nog veel meer minpunten maar die ga ik niet herhalen..lees de thread maar door

6. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de meningen nog wel eens horen als we een half jaar verder zijn.:{

Straks is LIVE beschikbaar.}:]

Over een half jaar hoor je alleen maar lovende woorden over deze game. :cool: :cool:

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    over een half jaar hoor je mij alleen maar over Raven shield praten ;)

8. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    me too, raven shield is the best. Ik vond UC wel tegenvallen maar met live zullen we zien

9. shootergod

shootergod Guest

kwa inhoud vooral, maar ik heb nu voor het eerst UC tegen iemand anders gespeeld( eerst alleen maar tegen bots) en dat is vet!!!

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik wacht ook nog op Raven Shield, maar ik heb hier ook nog Ghost Recon liggen.

Framerate is bij mij alleen laag als ik tegen bots speel, als ik met alleen menselijke spelers speel (4-player splitscreen) heb ik nergens last van.

11. Roboz

Roboz // D-STR.com //

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat UC een goede game is en de omgevingen zien er zeker strak uit. Alleen er wordt hier gezegd dat de SP-functie niet uitgebreid is. Daar wordt op gereageerd door te zeggen dat het een MP-game is, wat het natuurlijk ook is. Maar dan vind ik voor een typische MP-game de MP-functie wel heel erg slecht uitgewerkt.
    Dat je tijdens het spelen op start moet drukken en dat je niet je team kan kiezen aan het begin maar dan wel kan switchen. Verder klopt het met de personages ook niet altijd. Je hebt een profile aanstaan, maar dan begin je soms toch ineens met een ander profile te spelen en dan is je vriend jou weer, als je het nog kan volgen...
    Ik hoop dat het op Live heel wat meer brengt want zo ben ik toch wat teleurgesteld!
    En wat de 9,2 betreft; dan hat Halo wel een 11,0 moeten hebben ofzo. Want je kunt zeggen wat je wilt, maar als game is Halo echt veel beter!

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    helemaal mee eens :)

13. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    *fragfest*

Deel Deze Pagina