Okey hij staat er, na het potje zonder Mutators. Ik heb uiteraard het Auto Aim weer off gezet. Sorry mensen die dit gewent zijn.
en welke server? ik heb een goede server nog meer mensen die een goede server hebben. In principe kan ik er ook een paar dedicated hosten als er genoeg aanmeldingen zijn
roep al je al ingeschreven leden op om een grote link in hun sig te zetten en wat misschien ook handig is om nog geen deadline te gebruiken
Valko: Waar je nu over praat weet ik dus bijna niks van af. Kan je t een klein beetje verduidelijken ??? N.E.R.D.: Die deadline stond al een tijdje, begin deze maand zo'n beetje. Je eerste tip is niet verkeerd.
Ik post morgen wel of ik kan, zoja dan doe ik mee. Misschien kan ik nog wel wat friends uit mijn lijstje regelen, maar maakt het uit of ze op Xbw forums zitten? En misschien is het wel leuk om nog een (paar) Bombingrun game(s) bij te doen?
Mooi mooi, zo veel mogelijk gamers. Wie is Vegazz? Te goed? In principe is het leuker als de mensen die meespelen ook af en toe op het forum te vinden zijn, maar omdat we nog gamers erbij willen....zeg ze anders dat ze hier een keer moeten kijken!
Heb er wel zin in Had gister bijna een potje met Valko gespeelt, hij joinde zo'n game waar ik in zat .
ja ik was bijster slecht ik heb het al 3 weken niet meer gedaan ik ga ff oefenen. Rodykiller.... doe je rustig aan!!!!!!!!!!!!!!
Hey dudes, Weten jullie hoe ik multiplayer moet spelen met UC? Ik zie alleen SP en instant battle... Alvast Bedankt Rectal