Gamertags: AsteRoyd ---> AsteRoyd Valkoe ---> Valko Krishan ---> Krishan Gh0st14 ---> GhOstnl XTM---> XTM XMSTXRDXM ---> XMSTXRDXM Computerfreak ---> Rodykiller
Goed, ik kan niet zeggen dak nou echt zo goed ben in Auto Aim off, maar ik wil wel es een poging wagen. Ik doe dus mee, m'n username is ook m'n GamerTag
Instagib AA aan -----> Instagib Auto Aim aan Oja; De regeneration mutator moet bij de Instagib CTF matches zitten. Deze zorgt ervoor dat je leven weer tot het maximum komt.
als ik dat bv bij single player doe dan gaat hij gewoon naar single player met mn 2e controller hoor... hoe moet je dan multiplayer doen??
moet je eens opletten hoeveel skills je nodig hebt om met auto aim aan in ctf van rodykiller te winnen
met instapgib? lol ja sorry ik hou er niet van , btw stond 93e deathmatch dus kweetwel wat skills zijn.
Ja,ja totale onzin. Speel maar tegen valko in AA aan in dm daar heb je zeker veel sklis voor nodig. Maar dan kunnen we toch AA uit EN AA aan spelen?
Oja. Zegt tuurlijk helemaal niks he zo'n ranking. Maar als jij denkt van wel kijk maar hoe hoog ik sta in ctf total/weekly/monthly.
ik probeer niet te patsen ja kgeloof dat je heel hoog staat, maar ik ben van mening dat als je zonder auto-aim speelt veel beter kan worden en het is moeilijker dus word je er beterr op.
lalala boeiend met auto aim is ook leuk af en toe maar niet met ctf want dan is het gewoon rennen naar die flag met agility en terug sprinten en niemand die je raakt
mensen wie doen er nou allemaal mee? want er kunnen er maar maximaal 8 in een server en anders moeten we een dedicated zoeken. Want het is wel fijn als we met z'n alle in een server zitten!!!