1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Championship - Zondag 23 November

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Asteroid, 12 nov 2003.

  1. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    en wie maakt de server?
     
  2. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    valko heeft een goede server:p

    Ik heb een server voor 6 personen
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2003
  3. Asteroid

    Asteroid Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij dat van die servers even uitleggen? Ik organiseer de games, dus wel handig als ik t weet. Ik dacht eigenlijk dat iedereen gewoon een game kon hosten, maar eerlijk gezegd heb ik dat nooit gedaan.
    Max Calbibur, jij bent nummer 8, je doet mee....maar kap dan ff met mensen dissen.
    @Rectall8-ball: Dit forum heb ik gemaakt om games op te richten. Voor vragen over UC zelf, kan je beter naar het centrale forum gaan.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2003
  4. Asteroid

    Asteroid Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Schema weer aangepast.
     
  5. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk kan iedereen een game hosten maar niet iedereen heeft een goede connectie zodat er een bv maar 4 kan hosten en de andere juist 8.Als de host zelf meespeelt is het maximum 8 en als de host niet meespeelt is het maximum 16 (dedicated server). De host bepaald of er wordt gespeeld met of zonder auto aim, de levels die gespeeld gaan worden, de mutators die er in voor komen en hoeveel mensen in een server worden toegelaten.
     
  6. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    @rectal8-ball, mierenneuker vind je het gek dat je geen antwoord krijg, het gaat er niet eens over dude. --'
     
  7. Max Calibur

    Max Calibur Unreal King

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Asteroyd, wat bedoel je in hemelsnaam met mensen dissen, zoiets doe ik niet en heb ik nog niet gedaan ook.
     
  8. Max Calibur

    Max Calibur Unreal King

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan nog iets, is het niet gewoon beter dat je of AA off of AA on kiest?? anders wordt het voor mij (en ik ben denk ik niet de enige) zo'n geswitch met mn profile
     
  9. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik nog meedoen!?
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    So What asshole je kan me toch antwoord geven
     
  11. Asteroid

    Asteroid Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rectalballetje: We hadden je antwoord gegeven, maar als je nou ff simpel op dat andere centrale forumpje kijkt, daar helpen ze (en ik ook) je wel....anders wordt het hier zo'n chaos. Get it ?
    @ Maxy: Met mensen dissen bedoel ik iemand proberen uit te lullen (oftewel gelijk proberen te krijgen). Of je dit ff op een andere forum wil doen....veel gevraagd ?
    @ Xboxwhopper: Uhh...ik krijg net te horen/lezen dat er maar 8 mee kunnen doen. Vet irritant. Hou dit forum dus in de gaten, grote kans dat er vanaf nu (bijna) iedere week games zijn...Laterzz
     
  12. Asteroid

    Asteroid Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    @ die Maxy over of AA off of AA on (get it?): Misschien heb je gelijk. Ik denk dat we dan gewoon alles op AA OFF zetten. De meeste gamers vinden dit namelijk beter.
     
  13. Max Calibur

    Max Calibur Unreal King

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    @ AsteRoyd, dan mag jij mij es gaan vertellen tegen wie en wanneer ik dat dan heb gedaan, want ik weet echt helemaal niet waar je t over hebt
     
  14. Zoragon

    Zoragon Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, 't is een paar dagen later dan beloofd... Maar ik doe mee hoor ;-)
     
  15. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    @ AsteRoyd, valko en ik hebben liever auto aim on bij instagib ctf.
     
  16. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ja t zal wel ik doe ieg niet mee heb uc nog neit binnen.
     
  17. Max Calibur

    Max Calibur Unreal King

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer man, maar kan je hem niet ergens huren of lenen ofzo??
     
  18. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    nope .. ik had uc eig al maar mijn xbox was kapot naar MS gestuurd en ik moest van MS UC er bij doen de disc was namelijk beschadigt door de xbox maar dee het nog gewoon, krijg mijn xbox terug zonder UC! niet eens mijn oude maar ook geen nieuwe amders zoden ze hem vergoeden maar d eoude niet eens terug gekregen, die menneer had iets verkeerd gedaan met de computer want er staan niet in d ecomputen dat ik er UC bij ehb gedaan, maar hij die mongool ahd het er ingezegt maar iets fouts gedaan, al 5 keer gebelt maar het haalt niks uit,,,
     
  19. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we zondag nog spelen ?
    Wie maakt die server aan en onder welke naam ?
     
  20. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad. Asteroyd waar blijft je indeling en alles? Je weet wel servers, etc.
     

Deel Deze Pagina